Hallo, in oktober heb ik via Ebay in US een versnellingsbak van een klassieke Lotus gekocht. Verkoopprijs en verzendkosten betaald aan verkoper ( goede feedback ).
Tot op de dag van vandaag nog niet binnen en ik krijg het gevoel dat ik aan het lijntje wordt gehouden. Mede door het feit dat de verkoper niet meer mijn vragen voor updates beantwoord.
Onderstaande gegevens omtrent de zending heb ik van hem gekregen:
Hold Reason: CET DEVAN EXAMINATION
This shipment has been fully CET examined.
Freight availability is revised and shown on export notice.
Revised charges shown on arrival notice.
Shipment Details:
Exporters HBL: PCXS3EM10010002
Container Number: APHU4645149
Port of Loading : LOS ANGELES
Port of Arrival: ROTTERDAM
Vessel: CMA CGM CASSIOPEIA
IMO: 9410765
Expected Vessel Arrival: December 15, 2012
Expected Cargo Availability: January 15, 2013
I am working with my broker to get more details for you. This is not Fed Ex! Sea Cargo is not trackable other than cargo loading and container number. I am told containers can be unloaded and shipments put into other containers for weight balancing etc. Give me another few days and I should have contact information for you in Rotterdam to call and collect the shipment.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
dsvitesse1
dsvitesse1
Hallo, in oktober heb ik via Ebay in US een versnellingsbak van een klassieke Lotus gekocht. Verkoopprijs en verzendkosten betaald aan verkoper ( goede feedback ).
Tot op de dag van vandaag nog niet binnen en ik krijg het gevoel dat ik aan het lijntje wordt gehouden. Mede door het feit dat de verkoper niet meer mijn vragen voor updates beantwoord.
Onderstaande gegevens omtrent de zending heb ik van hem gekregen:
Hold Reason: CET DEVAN EXAMINATION
This shipment has been fully CET examined.
Freight availability is revised and shown on export notice.
Revised charges shown on arrival notice.
Shipment Details:
Exporters HBL: PCXS3EM10010002
Container Number: APHU4645149
Port of Loading : LOS ANGELES
Port of Arrival: ROTTERDAM
Vessel: CMA CGM CASSIOPEIA
IMO: 9410765
Expected Vessel Arrival: December 15, 2012
Expected Cargo Availability: January 15, 2013
I am working with my broker to get more details for you. This is not Fed Ex! Sea Cargo is not trackable other than cargo loading and container number. I am told containers can be unloaded and shipments put into other containers for weight balancing etc. Give me another few days and I should have contact information for you in Rotterdam to call and collect the shipment.
-Steve
Hopelijk kan iemand mij wegwijs maken.
met vriendelijke groet,
Harry Martens
modedit:link naar eigen site verwijderd
Met kind regarDSm,
Harry Martens
www.ds-vitesse.com
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/40582-niet-ontvangen-zending-vanuit-la-usa/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
32 antwoorden op deze vraag