Ik hoor verschillende geluiden over de Open Circles Academy, de Business Bootcamp en aanverwante programma's, en de persoon Nisandeh Neta. Ik ken mensen die dankzij adviezen van die organisatie commercieel succes boeken (danwel dit toeschrijven aan hun deelname aan die programma's), maar ook die zwaar het schip ingegaan zijn en voor bedragen met heel veel nulletjes hebben uitgegeven en er niks mee opgeschoten zijn. (Dat is hun eigen verantwoordelijkheid natuurlijk wanneer je ophoudt met investeren in iets dat niets oplevert, maar toch ...)
Wat weten jullie hiervan, zelf ervaring mee, of mensen die je kent?
Ik weet nog niet goed wat ik ervan moet denken, danwel, ik heb wel een idee maar ik weet niet of dat klopt.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Annedien Hoen
Annedien Hoen
Ik hoor verschillende geluiden over de Open Circles Academy, de Business Bootcamp en aanverwante programma's, en de persoon Nisandeh Neta. Ik ken mensen die dankzij adviezen van die organisatie commercieel succes boeken (danwel dit toeschrijven aan hun deelname aan die programma's), maar ook die zwaar het schip ingegaan zijn en voor bedragen met heel veel nulletjes hebben uitgegeven en er niks mee opgeschoten zijn. (Dat is hun eigen verantwoordelijkheid natuurlijk wanneer je ophoudt met investeren in iets dat niets oplevert, maar toch ...)
Wat weten jullie hiervan, zelf ervaring mee, of mensen die je kent?
Ik weet nog niet goed wat ik ervan moet denken, danwel, ik heb wel een idee maar ik weet niet of dat klopt.
(voorbeeld:
http://opencirclesscam.wordpress.com/2012/05/25/de-open-circles-scam/ , één van de weinige kritische blogposts die te vinden zijn, terwijl ik 'in de wandelgangen' ook wel het nodige heb opgevangen)
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/41243-ervaringen-met-open-circles-academy/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
72 antwoorden op deze vraag