Dit is mijn vraag aan jullie. Ik werk namelijk op afstand en zonder bezoekmogelijkheid, dus uitsluitend via e-mail. Door het moeten scannen of opsturen van contracten heen en weer naar de klant verlies ik veel tijd.
Hoe doen al bestaande web designers dit? Voor die dit lezen.
Mijn tweede vraag is, wat is de snelste manier om een contract heen en weer getekend en ontvangen te hebben, gewoon via de post? Ik ben gewend dat mensen ontzettend lang doen om dingen terug te sturen.
Graag hoor ik het van jullie, ik denk namelijk bij mijzelf dat als je een website hebt die duidelijk alles neerzet en ook e-mails naar elkaar toestuurt die de hele gang van zaken zwart op wit zet, dat dat al genoeg bewijs is voor beide partijen. Misschien naïef maar ik hoor graag wat jullie hierop te zeggen hebben!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
OndernemerMan
OndernemerMan
Beste ondernemers,
Dit is mijn vraag aan jullie. Ik werk namelijk op afstand en zonder bezoekmogelijkheid, dus uitsluitend via e-mail. Door het moeten scannen of opsturen van contracten heen en weer naar de klant verlies ik veel tijd.
Hoe doen al bestaande web designers dit? Voor die dit lezen.
Mijn tweede vraag is, wat is de snelste manier om een contract heen en weer getekend en ontvangen te hebben, gewoon via de post? Ik ben gewend dat mensen ontzettend lang doen om dingen terug te sturen.
Graag hoor ik het van jullie, ik denk namelijk bij mijzelf dat als je een website hebt die duidelijk alles neerzet en ook e-mails naar elkaar toestuurt die de hele gang van zaken zwart op wit zet, dat dat al genoeg bewijs is voor beide partijen. Misschien naïef maar ik hoor graag wat jullie hierop te zeggen hebben!
OndernemerMan
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/42465-hoe-belangrijk-zijn-contracten-voor-webdesignbureaus/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
19 antwoorden op deze vraag