Mijn activiteiten zijn momenteel het handelen in antiek. Dus tijd voor de kvk. Echter, naast antiek wil ik me op zeer korte termijn richten op kunst, maar ook op bijvoorbeeld iets compleet anders, namelijk tweedehands auto-onderdelen (als dat kan). Op welke manier schrijf je je dan in bij de KVK. Je moet je namelijk aanmelden bij een productschap of iets dergelijks. Terwijl ik eigenlijk een soort algemene handelaar import export ben, die van alles zou kunnen verhandelen. Wat moet ik doen? En wat zijn mijn mogelijkheden, om me zo breed mogelijk in te schrijven met één eenmanszaak.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
blauwie123
blauwie123
Ik heb een 'probleempje'
Mijn activiteiten zijn momenteel het handelen in antiek. Dus tijd voor de kvk. Echter, naast antiek wil ik me op zeer korte termijn richten op kunst, maar ook op bijvoorbeeld iets compleet anders, namelijk tweedehands auto-onderdelen (als dat kan). Op welke manier schrijf je je dan in bij de KVK. Je moet je namelijk aanmelden bij een productschap of iets dergelijks. Terwijl ik eigenlijk een soort algemene handelaar import export ben, die van alles zou kunnen verhandelen. Wat moet ik doen? En wat zijn mijn mogelijkheden, om me zo breed mogelijk in te schrijven met één eenmanszaak.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/43325-handelsnamen-diverse-activiteiten-en-kvk-inschrijving/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
20 antwoorden op deze vraag