Ga naar inhoud

Mikky van harte!!!

Geplaatst:

Ronald Kleverlaan

Voor iedereen die het nog niet had gehoord. Mikky, de drijvende kracht achter dit forum, was gisteren jarig en heeft weer een mijlpaal bereikt.

[move][glow=red,2,300]Gefeliciteerd Mikky en veel succes de komende tijd!!!![/glow][/move]

Ik hoop dat je nog lang verbonden blijft aan dit forum en het tot grote hoogte weet op te stuwen!!!

Groeten,

Ronald

PS. Het feestje was erg gezellig gisteren....... ;D ;D ;D ;D

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Featured Replies

Geplaatst:

Annedien Hoen

Gefeli Mikky!

:-*

Keep up the good work!

Geplaatst:

Edward

Mikky,

Van harte, en dat je lang aan het forum verbonden mag blijven.

jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |

Geplaatst:

Edo van Santen

Geluk, voorspoed en gezondheid en vooral plezier tegewenst!

Pitch Coach  Pitch Trainer   Public Speaker  Wijze oude man Pitcholoog (c) gepensioneerd

Geplaatst:

2thePoint

Iewat verlaat door de Sint drukte, maar VAN HARTE en nog vele Higher pionierjaren.... ;D

Egbert Punter

Geplaatst:

Jeroen Bakker

Hey Mikky,

Super bedankt voor de leuke avond en aansluitend het regelen van een leuk hotelletje, het was erg geslaagd :)

Geplaatst:

Nils de Witte

:-* :-* :-*

Nils

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

Geplaatst:

zrski

:'( ik kon er niet bij zijn maar toch ONWIJS gefeliciteerd!

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Geplaatst:

Ewout Wolff

Hartelijk gefeliciteerd & leuk om je 1 jaar geleden je ontmoet te hebben op Holland Innovation ;D

Geplaatst:

Camelot

Beter laat dan nooit.....Van harte gefeliciteerd!!. De bakker is nog steeds open. ;D

www.camelot-legal.nl

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.