• 0

Nieuwe website [logo ontwerp bedrijf]

Omschrijving van je concept:

Recent heb ik Custom Logo opnieuw in de markt gezet.

Ik wil Custom Logo tot het logo ontwerp bedrijf van Nederland maken.

 

Het is niet de standaard budget logo website en zo ga ik mijn klanten ook niet bedienen.

Ze kunnen zelf aangeven wat het budget is en voor starters zal ik een beetje investeren met de aim op langen termijn relaties.

 

Ik wil een full service bedrijf worden en koppel graag partners aan mijn project.

Zo ben ik nog opzoek naar iemand die budget website maakt voor starters en iemand die bedrijf video's maakt. Mochten er vanuit jullie kant nog andere toevoegingen zijn dan hoor ik dat graag.

 

Neem een kijkje op mijn website: http://www.customlogo.nl/

Hoor graag jullie feedback.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Ik heb onderzoek gedaan en zie dat er nog steeds geen goede full service aanbieder is die ook top werk levert voor een betaalbaren prijs. Ik hoop dit probleem met Custom Logo op te lossen.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Ik wil niet een standaard budget logo website worden maar ik wil een full service concept aanbieden en vanuit mijn website naar andere partijen verwijzen.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Het is qua prijs een stuk goedkoper dan groten communicatie firms maar ik probeer wel die kwaliteit na te streven.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Ik hoop graag feedback te krijgen op mijn website en ben opzoek naar mensen die hier iets aan toe te voegen hebben.

 

 

Digital Marketing http://agency.eoi.digital/ | Digital Transformation https://transform.eoi.digital/

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

19 antwoorden op deze vraag

  • 0

Wat is nu precies het adres:

 

 

Alex Battalaan 51

6221 CB Maastricht

 

of

 

121/435 Watcharapol Road, Ram Inthra, Bang Khen, Bangkok 10220, Thailand

 

En wat is de bedrijfsnaam?

BKK, Custom Logo, Logo Design Bangkok, Logo Bangkok

 

 

Bij over ons staat iets raars:

Aarzel dan niet langer en neem contact us contact met ons op!

 

 

Hoe ga je dit garenderen:

100% Satisfaction Guarantee

Als er maximaal 3 aanpassingen worden gemaakt?

 

 

Er staan trouwens nog steeds heel veel Engels en Nederlandse teksten door elkaar.

Link naar reactie
  • 0

Vluchtig gekeken, een ding wat opvalt.

 

Bij over ons: "De designer zal gedurende drie tot vier dagen bezig zijn aan enkele concepten, die u worden voorgelegd."

 

Bij onze werkwijzen: "De ontwerper zal binnen 48 uur een aantal concepten uitwerken."

 

Bij bestellen: "Onze ervaren en professionele ontwerpers zulle werken aan uw logo-ontwerp en presenteren de eerste concepten binnen 3 werkdagen."

 

Absoluut niet consequent, datzelfde heb je ook met het gebruik u of je/jij.

 

Verder wel goed.

:)

Link naar reactie
  • 0

Ik vind je call-to-action wat onhandig staan. Je hebt een logo ontworpen voor bedrijf A en zegt dan "Bestel nu", dat komt dan over alsof ik dát logo zou moeten bestellen.

 

In de banner over het logo voor ptx staat die naam vlak tegen "Huisstijl ontwerp voor" aan, dat oogt niet fraai. En in de onderste regel van de wit-op-blauwe tekst zijn de letters aan de onderkant afgekapt. Niet echt een visitekaartje voor een designer ...

 

Je teksten lopen niet lekker en er staan nog steeds erg veel fouten in (bijv. "als u ... ons aan uw vrienden ... aanraad aanraadt"). En "Custom Loog" zou ik ook snel wijzigen ...

Link naar reactie
  • 0

Heb dit concept 3 jaar geleden opgezet en nu dus opnieuw een website er voor gemaakt die meer van deze tijd is.

 

Het concept is er opgericht om vertrouwensrelaties op te bouwen en door een logo te maken voor een bedrijf ontstaat dat vertrouwen. En kan ik mijn andere diensten eenvoudig verkopen.

 

 

Digital Marketing http://agency.eoi.digital/ | Digital Transformation https://transform.eoi.digital/

Link naar reactie
  • 1

Beste Amadeo,

 

Leuk concept, hoe gaat het op dit moment? Stromen de opdrachten binnen? Gebruik je Adwords van Google? Of wacht je gewoon op bezoekers?

 

Higherlevel heeft je in ieder geval wat bezoekers opgeleverd. :)

 

Wat feedback. Je wilt relaties opbouwen met de bedrijven die bij je bestellen. Ik denk dat een logo een eenmalige aanschaf is, waarna het bedrijf weer verder gaat kijken naar waar de flyers/visitekaartje/website te laten maken. Ik denk dat je als prijsvechter vooral op dat volume moet gaan zitten en relatie later moet laten komen. Mogelijk is je visie daarin anders.

 

Ontwerp je eigenlijk zelf logo's? Of ben je dozenschuiver? Het lijkt er op dat je goedkope buitenlanders gebruikt om je logo's te maken. Geen probleem natuurlijk als dat je businessmodel is.

 

Ik zou nog even naar je kleuren kijken op je website. Ik heb het idee dat je oranje van de knoppen uit je logo komt. Maar deze lijken niet dezelfde kleur te hebben.

 

Succes met je website en bedrijf.

 

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor de goede feedaback Userflow.

 

Ik maak nog geen gebruik van betaalde marketing mijn strategie is om eerst 3 maanden organische te klimmen daarna ga ik kijk of Adwords interessant is.

 

Kleine projecten onder de 100 euro maak ik niet zelf.

De grotere projecten wel regelmatig.

 

Uit 3jaar ervaring (dit is V2.0 heb het een tijdje op auto pilot laten staan) blijkt dat het vanuit een logo eenvoudig door te verkopen is naar meer.

 

Als het goed is moet die oranje kleur het zelfde zijn.

Ik zal dit na kijken.

Bedankt.

 

 

 

Digital Marketing http://agency.eoi.digital/ | Digital Transformation https://transform.eoi.digital/

Link naar reactie
  • 0

Vertrouwensrelaties opbouwen met een product wat quick&dirty is, is lastig.

Sowieso, vertrouwen wekken met zo'n prijs is lastig - mensen zullen zich afvragen of het wel wat kan wezen kan voor dat bedrag.

De kwaliteit van de ontwerpen is op zich okay, maar ik zie wel dat het zo'n run off the mill format is, niks bijzonders, 13 in een dozijn. Superia beeldmerk is leuk trouwens.

Sommige ondernemers/starters zijn daar mee geholpen, maar je blijft last hebben van wat iemand denkt nodig te hebben (een logo) en wat er in werkelijkheid vaak nog moet gebeuren (nadenken over wat je wilt uitstralen, waar je je in de markt positioneert, begrijpen wat de functie is van een logo - meer dan 'eenofander plaatje want dat hoort nou eenmaal'.) en wat in gang gezet wordt op het moment dat iemand interesse toont in het werk.

Een logo-ontwerper of bureau kies je vaak op hun portfolio, dat kan nu ook wel, maar het is zo generiek dat het lastig is ... het heeft niet echt 'soul', dat bedoel ik.

Dat kan een markt bedienen, dat zie je ook aan ontwerpwedstrijden en van die 99design sites. Maar dan moet het wel rete strak in elkaar zitten en een goed geoliede machine zijn, geen template met wat ronkende content en wat voorbeeldjes. Hoe serieus ben je? "Ja sorry, een van de belangrijkste dingen aan site, namelijk, content, ben ik niet zo goed in, moet je maar even doorheenkijken" ... get real ofzo ;)

 

ps ik heb ongeveer twee miljoen logo's ontworpen in mijn leven, voor weinig geld en voor veel geld, voor grote partijen en kleine partijen ;)

 

 

Link naar reactie
  • 0

"Ja sorry, een van de belangrijkste dingen aan site, namelijk, content, ben ik niet zo goed in, moet je maar even doorheenkijken" ... get real ofzo ;)

 

Bedankt voor de uitgebreiden feedback.

Ik snap even niet wat je met het bovenstaande bedoelt?

Zal een copyrighter naar de website laten kijken en de zaken die niet goed zijn verbeteren als er weer wat meer geld binnen komt.

 

Ik ben Custom Logo ooit begonnen omdat er geen alternatief was geen middenweg en ik heb een helen hoop starters maar ook groteren bedrijven goed op weg geholpen ook met logo ontwerpen die wat meer aandacht nodig hadden.

 

Ik ben het concept nu aan het her positioneren en wil me in het midden van de markt begeven met logo ontwerpen die goed zijn en waar ook over nagedacht is. De feedback dat dit nu niet het geval is zal ik zeer zeker mee nemen. Bij de ontwerpen die ik vanaf nu ga maken zal ik meer een storyline proberen in te brengen.

 

Story telling is heel belangrijk helemaal mee eens! Alleen tja als een bedrijf max 200 euro te besteden heeft vaker voor een huisstijl en logo ... dan bied ik daar ook een passende oplossing voor.

Is er meer budget dan kan ik dat ook aan door mijn eigen skills meer in te zetten.

 

Kijkend naar jou website Luminaries dan zie ik zeker heel mooi werk.

Ik zou ook graag tarieven vanaf 4K willen rekenen maar dat gaat simpelweg gewoon niet als ik de klanten niet bereik die dat ook willen betalen. Voor 4K kan ik mij volledig focussen op een opdracht ongetwijfeld dat ik dan ook met kwalitatief beteren concepten kom. Maar helaas men moet ergens beginnen en ik doe het zo goed mogelijk voor het budget dat men te besteden heeft.

Digital Marketing http://agency.eoi.digital/ | Digital Transformation https://transform.eoi.digital/

Link naar reactie
  • 0

Het zou volgens mij geen kwaad kunnen een keer iemand in te huren die je content even herschrijft, maar dat roept iedereen al :) (ps, kies dan niet 'de goedkoopste', maar 'de beste die je kunt betalen')

 

Verder; op je aanvraagformulier valt nogal wat informatie weg in de invulvelden. Daarnaast is het niet echt een aantrekkelijk formulier om in te vullen. Misschien kijken of je dat nog wat kunt verbeteren?

 

Dan; waarom geen 3 'pakketten' bieden zoals je ook bij webdesign-plus doet? 99 / 199 / 299 euro ofzo?

 

Overigens viel me wel op dat die weer ergens anders gevestigd zijn en je wekt hier toch sterk de indruk dat je dat allemaal zelf doet?

 

Tenslotte; misschien kun je nog wat overbodige info strippen uit je blogposts, zoals auteur enzo? Posts als die 'logo design bangkok' lijken me vooral afbreuk te doen aan de rest van de informatie, ik zou die gewoon verwijderen (tenzij ze bakken geld opleveren).

Commerciële ondersteuning nodig? Theuws.com

Link naar reactie
  • 0

Je maakt bij dit concept geen gebruik van crowdsourcing en dat is naar mijn mening een gemiste kans t.o.v. concurrerende platforms. Een beetje creatief proces met wisselwerking wordt door meerdere designers en feedback door de opdrachtgever gemaakt. Dat is elders beter en goedkoper verkrijgbaar.

 

Jouw designers, zijn dat én Nederlanders én Aziaten? Mannen en vrouwen? Jong en oud? En wie match je dan met een zekere opdrachtgever?

 

Groet,

 

Highio

 

P.S. het Custom Logo-logo lijkt afgesneden te worden. Vertel het verhaal eens achter dit logo. Custom Logo kent geen inschrijving op het Maastrichtse adres. Het is te vlug en gehaast, waarmee de doelstellingen voorlopig niet realistisch lijken.

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Hey Armadeo,

 

Strakke website hoor. Mooi clean en duidelijk en responsive, echt een website van deze tijd.

 

Het is al eerder gezegd, maar het zwakke punt van de website zit in de teksten. Ik zou op den duur er een tekstschrijven naar laten kijken. Dat hoeft niet schrikbarend duur te zijn.

 

De website is ook lekker snel, hoewel hij niet echt goed scoort in de google page speed tool. https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=http%3A%2F%2Fwww.customlogo.nl%2F&tab=desktop

Wellicht kan je een chache plugin installeren als w3 total cash.

 

Ik zou simpel uit de volgende zin halen: CUSTOM LOGO - SIMPEL, OMDAT DAT DE BESTE LOGO ONTWERPEN ZIJN.

 

Veel suces met je business en als ik nog eens een logo nodig heb zal ik aan je denken!

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 165 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.