Ik ben van plan om samen met een vriend een vof op te starten. We hadden in eerste instantie bedacht dat we de klant geheel vooruit, dus voor de levering, zouden laten betalen. Na wat gezocht te hebben op het internet blijkt dit niet mogelijk te zijn als enige betalingsmogelijkheid, tenzij afgesproken met de klant. Mijn idee was dus om een betalingsmogelijkheid van 100% vooruitbetaald in te voeren naast een van 50% vooruitbetaald. Nu vroeg ik me dus af of we voor die betalingsmogelijkheid van 50% vooruitbetaald een hogere prijs mogen rekenen dan de 100% betalingsmogelijkheid voor hetzelfde product.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ondernemer16
ondernemer16
Beste lezers van higherlevel,
Ik ben van plan om samen met een vriend een vof op te starten. We hadden in eerste instantie bedacht dat we de klant geheel vooruit, dus voor de levering, zouden laten betalen. Na wat gezocht te hebben op het internet blijkt dit niet mogelijk te zijn als enige betalingsmogelijkheid, tenzij afgesproken met de klant. Mijn idee was dus om een betalingsmogelijkheid van 100% vooruitbetaald in te voeren naast een van 50% vooruitbetaald. Nu vroeg ik me dus af of we voor die betalingsmogelijkheid van 50% vooruitbetaald een hogere prijs mogen rekenen dan de 100% betalingsmogelijkheid voor hetzelfde product.
Alvast bedankt voor de reacties,
ondernemer16
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/48575-mogelijkheid-naast-100-vooruitbetalen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
17 antwoorden op deze vraag