Ga naar inhoud

Sprout nieuw blad voor ondernemers

Geplaatst:

Nils de Witte

VNU komt morgen met en nieuw blad voor "vernieuwende ondernemers", genaamd SPROUT.

Ik heb het blad al in mogen kijken. Erg leuk. Speciaal gericht op de doelgroep die ook actief is op Higher Level.

De admins van HL hebben dan ook met Spout afgesproken om samen te werken. Sprout gaat Higherlevel gebruiken als haar eigen forum en HL gaat aandacht besteden aan het blad en de artikelen.

We hebben de verwachting dat Sprout en HL elkaar zullen versterken en gaan daarom proberen of de samenwerking bevalt. Mocht dat niet zo zijn (wat ik me nauwelijks kan voorstellen) dan kan de samenwerking zonder veel problemen beëindigd worden. Mocht het wél zo zijn, dan kan de samenwerking uitgebreid worden.

Wij zijn natuurlijk uitermate benieuwd wat de "leden" van de samenwerking vinden. Merkt u wat? Zo ja. bevalt dat? Voelt u zich a.u.b. geheel vrij om hier uw mening te geven.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

Featured Replies

Geplaatst:

Nils de Witte

• Auteur

Mijn idee gaat uit naar een samenwerking tussen HL leden, om allerlei lui over te halen vragen en discussie mogelijkheid aan te bieden op hun site, die doorverwijzen naar HL voor de afhandeling.

Ik heb daarvoor twee vragen:

- wie gaan we overtuigen om HL aan te bieden via hun site (graag suggesties)

- en hoe gaan we ze overtuigen. (wie heeft er relaties op het juiste niveau.(graag connecties)

New Venture ligt nu even stil, maar daar ga ik volgens seizoen flink inhangen.

Heeft iemand goede connecties met bovenstaande organisaties?

Lets kick some ass ;D

Groeten,

Nils

2005 ? :P ;D

Om trouwens nog even terugtekomen op vooruitlopen.

Vrijdag zit ik toevallig met de organisator van de startersdag (november pas) KvK rivierenland, heb al aangekondigd een balletje over HL op te willen gooien.

Ja, de geschiedenis herhaald zichzelf :P Ik was het helemaal vergeten.

Geplaatst:

Jeroen Bakker

Nils, je lijstje is vrij compleet, op LiveWire na :)

Geplaatst:

Nils de Witte

• Auteur

Nils, je lijstje is vrij compleet, op LiveWire na :)

Oh ja :D

BTW, kun je aangeven hoeveel traffic deze fora opleveren? Vroeger kon ik wel eens statistieken zien.

Geplaatst:

RobR

Interessante discussie over de samenwerking tussen Sprout en HL. Om eventuele angsten weg te nemen: Bij Sprout hanteren we de journalistieke principes: De kans is zeker aanwezig dat we op HL onderwerpen en kwesties tegenkomen waar we over willen schrijven, maar de betrokkenen zullen we daarbij dan ook zeker betrekken; je hoeft niet bang te zijn dat complete postings/columns/commentaren worden overgenomen zonder overleg vooraf.

En andersom hopen we natuurlijk ook veel content te brengen waar de HL-gebruikers weer veel aan hebben!

Vanaf morgen wordt-ie verspreid!

Met groet,

Rob Roelofs

Eindredacteur Sprout

Geplaatst:

Mikky Vrolijk

Rob ... thanks voor het ontzenuwen ... en welkom in het forum !

Wat lache zo'n draad uit de oude doos. Wat waren we lief voor elkaar

Dat zijn we toch nog steeds ... alleen wat serieuzer ;)

En we blijven op veldtocht .... ik wil de communicatiebanden versterken (meer tweerichtingsverkeer) .... als prioriteit neem ik allen die het forum in hun eigen jasje hebben (Zibb, NewVenture, LiveWire, EIM).

Ik ben nu gespreksdata aan het plannen ... to be continued ... ik houd jullie op de hoogte.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Geplaatst:

Nils de Witte

• Auteur

Nog even, ook voor de overige kijkertjes... Waar (welke sites) komen nou de meeste verwijzingen vandaan?

Geplaatst:

Mikky Vrolijk

Ik ben ook benieuwd .... Decorum is bezig met een overzicht.

Geplaatst:

NathanW

Leuk topic. Ik was helemaal niet op de hoogte dat higherlevel ook binnen andere sites te zien was.

Ik denk dat het een identiteitskwestie is als mensen er problemen mee hebben. Je bent toch een beetje HL-er, en niet een Sprouter.

Zelf vind ik het strategisch erg goed en zie ik alleen maar kansen voor alle partijen.

Ik ben benieuwd naar het blad. Ik heb net dezaak afgezegd, waardeloos in mijn opinie. Misschien hoor ik niet tot de doelgroep, maar het is ook nog eens één grote reclamefolder.

Geplaatst:

Ties [r.i.p.]

Hoi mede-HLers,

Zo ziet ons forum er op Sprout uit:

http://www.sprout.nl/forum.jsp

Alleen als je op een onderwerp drukt kom je op www.higherlevel.nl. Persoonlijk vind ik het wat mager! Wat vinden jullie?

Met vriendelijke groet,

Ties

Geplaatst:

Edo van Santen

ach, als het maar traffic naar HL genereert.

overigens zit er een vertraging en/of moderator aan de kant van sprout tussen. het is grappig om te zien welke berichten ook op sprout verschijnen.

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Wijze oude man |Mentor | Pitcholoog (c)

Geplaatst:

Ties [r.i.p.]

Hoi VC,

Ja, daar zit ook wat in! Meer traffic is goed mits dat dit de sfeer van ons forum niet verziekt.

Sprout lijkt me overigens wel een leuk blad! Geinig om columns te lezen mijn vroegere (concu)collega Paul Zekveld en onze eigen Nils de Witte!

Met vriendelijke groet,

Ties

Geplaatst:

Peter de Blieck

In plaats van alleen het inladen van de rss-feed gaat SPROUT het forum ook volledig tonen. Niet in een frame binnen de pagina, maar via http://forum.sprout.nl

Geplaatst:

Victor

Vormgeving van de Sprout website vind ik er al leuk uitzien. Wordt steeds benieuwder naar het blad. ;D

YourCom // alles voor internet

NIEUW!! Yourhello // doorzichtig kunststof visitekaartjes!

Geplaatst:

TwaBla

overigens zit er een vertraging en/of moderator aan de kant van sprout tussen.

Da's vragen om problemen. Ik kan me niet voorstellen dat ze daar werkelijk de inhoud willen aanpassen. Er gelden regels hier, er wordt al gemodereerd, dus een extra vertaalslag leidt er uiteindelijk toe dat daar een andere versie van dit forum zouden gaan plaatsen. Dat hebben de lezers zo door.

Het is overigens wel logisch dat ze een lijst met HigherLevel HighLights maken die door hun redactie wordt opgesteld, linkend naar the real thing.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Geplaatst:

Mikky Vrolijk

Persoonlijk vind ik het wat mager! Wat vinden jullie?

Wat bedoel je met "mager".

overigens zit er een vertraging en/of moderator aan de kant van sprout tussen. het is grappig om te zien welke berichten ook op sprout verschijnen.

Nop ... de informatie komt uit dezelfde database. Berichten die op welke partner site dan ook beproken worden generen zich automatisch in dezelfdfe database. Maakt dus niet uit in welke forum je zit.

Geplaatst:

Ties [r.i.p.]

Hoi Kermie,

Mager in de zin dat er op geen enkele wijze uit blijkt dat het forum en de informatie van www.higherlevel.nl is.

Trouwens ik zag zojuist dat, zoals Peter bovenstaand ook al aankondigde, de link gewijzigd is van www.sprout.nl/forum.jsp in forum.sprout.nl.

Mager refereerde aan de eerste, de tweede is zoals ik verwachtte.

Met vriendelijke groet,

Ties

Geplaatst:

Mikky Vrolijk

News en time travels fast

Jeroen en ik hebben e.e.a. kortgesloten

Nu staat er op http://forum.sprout.nl/index.php

<> Higherlevel.nl, een initiatief van TechnoPartner

Geplaatst:

Ties [r.i.p.]

Waarom kost dit mij nu weer karma? Of was het niet dit bericht? LOL!

Met vriendelijke groet,

Ties

Geplaatst:

Jeroen Bakker

Waarom kost dit mij nu weer karma?

Geen idee, maar je hebt er van mij weer een reus bij dan :)

Geplaatst:

Merkava

Waarom kost dit mij nu weer karma? Of was het niet dit bericht? LOL!

Met vriendelijke groet,

Ties

Wie is er hier nou over die Hema kleuren van het spruit forum begonnen dan ?

Geplaatst:

TwaBla

Zal mij benieuwen hoe Spruit 11 eruit ziet. ;)

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Geplaatst:

Gast PeterD

Het lijkt mij een juppie-blad, ik heb 'm vandaag binnen.

'k wor der wat missuluk van.

Niet echt toonbeeld van een actieve hardwerkende ondernemer met kennis van zaken look, maar kan aan mij liggen....

Geplaatst:

old account

Niet echt toonbeeld van een actieve hardwerkende ondernemer met kennis van zaken look, maar kan aan mij liggen....

Dan zal ik hem vandaag wel ontvangen, ik ben benieuwd.

Geplaatst:

Merkava

Nou dat wordt een leuk dagje dan vandaag, met al die commentaren :P

Geplaatst:

Victor

De post is hier niet zo snel ;D

YourCom // alles voor internet

NIEUW!! Yourhello // doorzichtig kunststof visitekaartjes!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.