Ik heb momenteel naast mijn studie een onderneming lopen. Het gaat beter dan ik had verwacht, en het lijkt erop dat ik boven de norm van maximale bijverdienste ga komen. (€ 13,500).
Momenteel heb ik ook een relatie, van een jaar of 4, en kan ik nu alles wat boven de 13,500 binnenkomt op haar rekening deponeren, zodat ik niet mijn stufi hoef terug te betalen? Het komt er waarschijnlijk slechts een beetje boven en stufi = € 350 p.m. x 12 = € 4000. Het is dus voor mij voordeliger om dat, wanneer mogelijk, bij mn vriendin op de rekening te zetten.
Zij komt dan op de loonlijst? Waar en met welke kosten moet ik rekening houden?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Nicknamer
Nicknamer
Ik heb momenteel naast mijn studie een onderneming lopen. Het gaat beter dan ik had verwacht, en het lijkt erop dat ik boven de norm van maximale bijverdienste ga komen. (€ 13,500).
Momenteel heb ik ook een relatie, van een jaar of 4, en kan ik nu alles wat boven de 13,500 binnenkomt op haar rekening deponeren, zodat ik niet mijn stufi hoef terug te betalen? Het komt er waarschijnlijk slechts een beetje boven en stufi = € 350 p.m. x 12 = € 4000. Het is dus voor mij voordeliger om dat, wanneer mogelijk, bij mn vriendin op de rekening te zetten.
Zij komt dan op de loonlijst? Waar en met welke kosten moet ik rekening houden?
Groet,
Nicknamer
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/48882-te-veel-verdienen-ivm-stufi-kan-ik-mijn-vriendin-goedkoop-uitkeren/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
17 antwoorden op deze vraag