Ik heb een maand of 2, 3 geleden een pakket naar België verstuurd, via post nl met track en trace.
Na anderhalve maand kreeg ik ineens een boze mail van waar is mijn pakket gebleven?
Het pakket is volgens post.nl keurig afgeleverd en er is ook voor getekend.
Ik heb het bewijs van levering en handtekening opgestuurd.
Toch hield de klant dat ze niets heeft ontvangen.
Ik zei dat er wel voor is getekend op de door haar opgegeven adres.
Vervolgens meldde ze (verontwaardigd ook nog), dat ze niet op dat adres woont, maar ongeveer een km verder op.
Per ongeluk verkeerd huisnummer ingevuld. Oeps
Het opgegeven adres bestaat niet volgens de klant, is een leeg stuk grond.
Dit is via google earth moeilijk te achterhalen.
Het is inmiddels nu zo lang geleden dat het onmogelijk is om er achter te komen wat er met het pakket gebeurd is en heeft onderzoek via post nl geen zin.
Mogelijk is het afgeleverd bij de buren, mogelijk meegenomen door de postbode en door hem zelf getekend.
De mogelijke combo oplichtende postbode en fout in het adres door klant is wat mij betreft ook erg toevallig.
Nu krijg ik weer na weken een heel boze meneer aan de telefoon, met eisen van geld terug, dreigen met de consumentenbond en ik weet niet wat.
Ik heb er om eerlijk te zijn weinig zin om er op te gaan draaien voor de door de klant zelfgemaakte fout.
Het adres waar ze het pakket wél naar toe zou moeten, is midden in een landweg ergens en ik heb twijfels of dat ook bestaat.
Dus voel ik er weinig voor om 10 euro te dokken voor de verzending en gratis nieuw spul te versturen.
Is wel zuur natuurlijk als je bestelt en niks krijgt, (indien het in dit geval waar is), maar ik denk potverdrie, let zelf op dat je je adres goed invult.
Ze vulde een huisnummer 3 in, i.p.v. een 90, is niet eens een klein typo.
Gaat om een bestelling van rond de 40 euro inclusief verzendkosten.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
netjunk55
netjunk55
Ik heb een maand of 2, 3 geleden een pakket naar België verstuurd, via post nl met track en trace.
Na anderhalve maand kreeg ik ineens een boze mail van waar is mijn pakket gebleven?
Het pakket is volgens post.nl keurig afgeleverd en er is ook voor getekend.
Ik heb het bewijs van levering en handtekening opgestuurd.
Toch hield de klant dat ze niets heeft ontvangen.
Ik zei dat er wel voor is getekend op de door haar opgegeven adres.
Vervolgens meldde ze (verontwaardigd ook nog), dat ze niet op dat adres woont, maar ongeveer een km verder op.
Per ongeluk verkeerd huisnummer ingevuld. Oeps
Het opgegeven adres bestaat niet volgens de klant, is een leeg stuk grond.
Dit is via google earth moeilijk te achterhalen.
Het is inmiddels nu zo lang geleden dat het onmogelijk is om er achter te komen wat er met het pakket gebeurd is en heeft onderzoek via post nl geen zin.
Mogelijk is het afgeleverd bij de buren, mogelijk meegenomen door de postbode en door hem zelf getekend.
De mogelijke combo oplichtende postbode en fout in het adres door klant is wat mij betreft ook erg toevallig.
Nu krijg ik weer na weken een heel boze meneer aan de telefoon, met eisen van geld terug, dreigen met de consumentenbond en ik weet niet wat.
Ik heb er om eerlijk te zijn weinig zin om er op te gaan draaien voor de door de klant zelfgemaakte fout.
Het adres waar ze het pakket wél naar toe zou moeten, is midden in een landweg ergens en ik heb twijfels of dat ook bestaat.
Dus voel ik er weinig voor om 10 euro te dokken voor de verzending en gratis nieuw spul te versturen.
Is wel zuur natuurlijk als je bestelt en niks krijgt, (indien het in dit geval waar is), maar ik denk potverdrie, let zelf op dat je je adres goed invult.
Ze vulde een huisnummer 3 in, i.p.v. een 90, is niet eens een klein typo.
Gaat om een bestelling van rond de 40 euro inclusief verzendkosten.
Wat is wijsheid hier in?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/49831-klant-geeft-verkeerd-adres-op-bij-een-bestelling-en-pakket-is-zoek/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
38 antwoorden op deze vraag