Google heeft getelefoneerd en aansluitend een mail gestuurd omdat het voor mij net niet goed uitkwam.
Gaat over lanceren van een adwordscampagne en zo.
Denken jullie dat dit voor mij de moeite waard is om daar tijd in te steken?
Ik werk heel lokaal en met hulp van de tips van enkele HL-leden (waarvoor heel veel dank!) kom ik reeds op de eerste pagina als je zoekt op mijn werkgebied en job.
Maar mogelijk is het wel de moeite waar om over na te denken. Wel na de zomer want Juli en Augustus zijn zowiezo rustiger.
[mod edit: titel verduidelijkt]
www.evelo.be - Elektricien in regio Kortrijk - technical support for creative people.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Mathias@evelo
Mathias@evelo
Google heeft getelefoneerd en aansluitend een mail gestuurd omdat het voor mij net niet goed uitkwam.
Gaat over lanceren van een adwordscampagne en zo.
Denken jullie dat dit voor mij de moeite waard is om daar tijd in te steken?
Ik werk heel lokaal en met hulp van de tips van enkele HL-leden (waarvoor heel veel dank!) kom ik reeds op de eerste pagina als je zoekt op mijn werkgebied en job.
Maar mogelijk is het wel de moeite waar om over na te denken. Wel na de zomer want Juli en Augustus zijn zowiezo rustiger.
[mod edit: titel verduidelijkt]
www.evelo.be - Elektricien in regio Kortrijk - technical support for creative people.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/49926-heeft-het-zin-om-een-adwordscampagne-te-starten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
30 antwoorden op deze vraag