Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Daniel Cox
Regelmatig lees ik berichten op HL. Soms plaats ik ook een reactie.
Hieruit krijg ik de indruk dat het hier om veel verschillende ondernemers gaat in verschillende sectoren maar dat ze op een of andere manier als ondernemer zijnde min of meer dezelfde visie en gedachten hebben op ondernemen, namelijk weldenkend en regelmatig ook ruimdenkend.
Ik kan me goed voorstellen dat het een groep ondernemers is die elkaar echt wat te vertellen kan hebben. Dat het bij een ontmoeting geen luchtfietserij wordt maar oprechte interesse.
Toevallig heb ik gisteren meegedaan aan een rally. Ik heb daar veel van geleerd en ik denk dat het best een goed en leuk idee kan zijn om een HL rally te organiseren. Uiteraard dan heel innovatief en in lijn met de onderwerpen van HL.
Dus ik kan me dan voorstellen om geen vaste equipes te doen maar die door loting te bepalen en gedurende de dag ook nog eens te wisselen. Dan kom je echt in contact met elkaar.
Maar goed, waarom ik dit onderwerp plaats is eigenlijk om eens te peilen of er interesse is voor deelname aan een rally. Dat kan als rijder maar ook als navigator. Je hoeft dus niet per se een auto te hebben want een ander heeft wellicht weer geen navigator.
Zo'n evenement zal dan in het voorjaar van 2016 plaats kunnen gaan vinden bijvoorbeeld.
Slugo.nl