Ga naar inhoud

Coolblue voor 1 miljard overgenomen door buitenlandse partij

Geplaatst:

Ward van der Put

• Moderator

Featured Replies

Geplaatst:

Wouter Hol

Dit hebben ze prima gespeeld.

Geplaatst:

Ab Bauer

Daar had je me mooi te pakken. Ik vond het geen gek bedrag. Coolblue is een van de top e-commerce merken.

Nooit had ik het oude tuinhuis moeten verlaten

Geplaatst:

GJ Bramer

mooi gedaan ;D, chapeau!

Geplaatst:

Richard Theuws

Briljant.

Commerciële ondersteuning nodig? Theuws.com

Geplaatst:

R.I.P. | Peter Bonjernoor

Zijn wel lange onderhandelingen geweest - coolblue.es is al in 2007 geregistreerd.

Geplaatst:

Marcel Krete

Briljant!!

www.jmpersoneelsdiensten.nl

Geplaatst:

herman van der helm

Heb morgen een afspraak daar om de fysieke belasting te helpen verminderen. Zal nu wel moeilijk worden met al die zwarte slaven. >:(

Geplaatst:

De Ketchupmaker

Prachtig verhaal. Goed bedacht en mooi uitgewerkt.

Geplaatst:

Bob de webbouwer

Briljant inderdaad, zeker aangezien het betreffende directielid Pieter Zwart heet ;D

Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.

Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.

Geplaatst:

Think Twice

Werelds! ;D

Think Twice | Systeem -/ netwerkbeheer | Cloud computing | Websites | Webshops (Opencart)

Vernieuwde webshop!: Hulpmiddelen voor ouderen

Geplaatst:

herman van der helm

Was vandaag in het DC van Coolblue. Zelfs de medewerkers waren zich in eerste instantie rot geschrokken.

Geplaatst:

Perry76

Geniaal filmpje ;D

Geplaatst:

Webwinkel Meerwaarde

Was vandaag in het DC van Coolblue. Zelfs de medewerkers waren zich in eerste instantie rot geschrokken.

Dat maakt het eigenlijk nog extra leuk :D

Lees ook onze Webwinkel Tips. Of maak gebruik van de Gratis Verbetertips voor jouw webwinkel

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.