Sinds paar maanden draait mijn blog goed. Ik heb dagelijks rond de 1500 unieke bezoekers. Ik heb google adsense op mijn website, en hiermee verdien ik rond de 200 euro per maand.
Nu hebben paar bedrijven mij benaderd voor een advertorial, waarmee ik 300 euro per advertorial kan verdienen. Hierdoor wil ik een bedrijf starten, alleen weet ik helemaal niks hierover.
Hebben jullie tips voor mij hoe ik dit het beste kan aanpakken.
Met welke programma kan ik facturen maken?
Waar moet ik nog meer op letten?
Als jullie een goed boek hierover weten, hoor ik dat ook graag.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
saitama
saitama
Beste leden,
Sinds paar maanden draait mijn blog goed. Ik heb dagelijks rond de 1500 unieke bezoekers. Ik heb google adsense op mijn website, en hiermee verdien ik rond de 200 euro per maand.
Nu hebben paar bedrijven mij benaderd voor een advertorial, waarmee ik 300 euro per advertorial kan verdienen. Hierdoor wil ik een bedrijf starten, alleen weet ik helemaal niks hierover.
Hebben jullie tips voor mij hoe ik dit het beste kan aanpakken.
Met welke programma kan ik facturen maken?
Waar moet ik nog meer op letten?
Als jullie een goed boek hierover weten, hoor ik dat ook graag.
alvast bedankt.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/51520-nieuwe-bedrijf-starten-als-blogger/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
34 antwoorden op deze vraag