Sommigen lopen halverwege vast maar ik heb nog geen stap gezet en het is al raak :-)
Ik heb over het volgende mijn twijfels:
Ik wil voor mijn nieuwe webshop een domeinnaam gaan registreren maar ik ben bang dat een ander deze op een gegeven moment gaat claimen
Mijn vraag: (Namen zijn fictief maar goed vergelijkbaar)
Stel: Er is in Groningen een fysiekewinkel die speelgoed verkoopt. De winkel heet "Het speelgoedhuis". De winkel heeft ook een website (GEEN WEBSHOP) www.hetspeelgoedhuis.nl
Ik wil een webshop beginnen in Maastricht en daarvoor de domeinnaam www.speegoedhuis.nl gebruiken.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
nodesign
nodesign
Hoi Hallo,
Sommigen lopen halverwege vast maar ik heb nog geen stap gezet en het is al raak :-)
Ik heb over het volgende mijn twijfels:
Ik wil voor mijn nieuwe webshop een domeinnaam gaan registreren maar ik ben bang dat een ander deze op een gegeven moment gaat claimen
Mijn vraag: (Namen zijn fictief maar goed vergelijkbaar)
Stel: Er is in Groningen een fysiekewinkel die speelgoed verkoopt. De winkel heet "Het speelgoedhuis". De winkel heeft ook een website (GEEN WEBSHOP) www.hetspeelgoedhuis.nl
Ik wil een webshop beginnen in Maastricht en daarvoor de domeinnaam www.speegoedhuis.nl gebruiken.
Kan deze ondernemer mij iets maken?
Ben benieuwd naar de reakties.
(Aanpassing door moderator: titel verduidelijkt)
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/52225-domeinnaam-twijfels-domeinnaam-zonder-lidwoord-versus-m%C3%A9t-lidwoord/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
18 antwoorden op deze vraag