Ik heb er sinds kort een nieuwe concurrent bij waarvan de handelsnaam zeer sterk op die van mij lijkt. Daar ben ik natuurlijk niet blij mee. Nu weet ik wel dat een handelsnaam beschermd is maar ik weet niet zeker of ik daar iets aan kan doen; de naam is naar mijn mening voldoende gelijkend om verwarring te veroorzaken maar deze persoon zit wel aan de andere kant van Nederland. Iemand ervaring hiermee?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Bob de webbouwer
Bob de webbouwer
Ik heb er sinds kort een nieuwe concurrent bij waarvan de handelsnaam zeer sterk op die van mij lijkt. Daar ben ik natuurlijk niet blij mee. Nu weet ik wel dat een handelsnaam beschermd is maar ik weet niet zeker of ik daar iets aan kan doen; de naam is naar mijn mening voldoende gelijkend om verwarring te veroorzaken maar deze persoon zit wel aan de andere kant van Nederland. Iemand ervaring hiermee?
Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.
Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/52907-concurrent-gebruikt-sterk-gelijkende-handelsnaam/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
38 antwoorden op deze vraag