Als volgt: klant (b2b) besteld een product waarbij een verwachte leverdatum staat, die al 1 maand in het verleden ligt op moment van bestellen. Klant hiervan na enkele dagen op de hoogte gebracht. Uiteindelijk het product na twee maanden pas geleverd aan klant, omdat het een nieuw product was vanuit leverancier. Uiteindelijk wil de klant annuleren.
Wet kopen op afstand is niet van kracht omdat het B2B order betreft.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
denvb
denvb
Beste HL,
Als volgt: klant (b2b) besteld een product waarbij een verwachte leverdatum staat, die al 1 maand in het verleden ligt op moment van bestellen. Klant hiervan na enkele dagen op de hoogte gebracht. Uiteindelijk het product na twee maanden pas geleverd aan klant, omdat het een nieuw product was vanuit leverancier. Uiteindelijk wil de klant annuleren.
Wet kopen op afstand is niet van kracht omdat het B2B order betreft.
Wat zijn zijn rechten hierin?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/54272-annulering-order-b2b/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
19 antwoorden op deze vraag