Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  

Welke eHerkenningsleverancier nemen?

Aanbevolen berichten

Beste leden,

Hier was al de eerste aanzet voor het gebruik van eHerkenning geplaatst.

Ik sta voor de keuze van het kiezen van een leverancier, maar ik zou niet weten op welke gronden ik er een moet kiezen. In mijn geval gaat het in eerste instantie over de aanvraag van MIA/VAMIL wat alleen via inloggen met eHerkenning kan. Heeft iemand ervaring of enig inzicht om een leverancierskeuze te maken.

Keuzes?

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

in eerste instantie over de aanvraag van MIA/VAMIL wat alleen via inloggen met eHerkenning kan. Heeft iemand ervaring of enig inzicht om een leverancierskeuze te maken.

In 2013 MIA/VAMIL aangevraagd voor mijn eerste bedrijfsautootje (jammer dat dit niet meer kan :P) en toen gebruik gemaakt van Connectis.

Via de belastingservice van de FNV waar ik al jaren vrijwilligerswerk doe ervaring met KPN.

Beide werken simpel en betrouwbaar. FNV is dit jaar overgestapt naar Connectis en dat liep perfect.

Of het allemaal 100% veilig is heb ik als leek geen kijk op maar gezien het gemak van beiden kan je het kostenplaatje de doorslag laten geven denk ik. ;)

edit: MIa/Vamil misschien nog wel mogelijk voor electrische autootjes maar niet voor het type wat ik rij. :(

edit 2: bij beiden is het niveau EH1

Rieel-schoonmaak

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het verbaasd mij enigszins dat er best wel wat prijsverschillen zijn bij diverse toeleverancier. En dit, dit terwijl de beveilingsniveau's wel het zelfde zijn. En dat is in basis waar het om gaat bij eHerkenning.

Bedenk daarom vooral welk beveiligingsniveau je nodig hebt waarvoor je eHerkenning gaat gebruiken. Zo is bijv. bij RVO (MIA/VAMIL) nivo 2+ vereist. En hoe hoger het beveiligingsnivo dat vereist is, hoe hoger de kosten.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bedankt henkh en Mikky,

@ Mikky ; Je noemt EH2 als het noodzakelijk niveau voor mijn.rvo.nl en henkh noemt EH1.

Er is een tegenstrijdigheid. Onder EH2 (plus) wordt inderdaad het gebruik genoemd van mijn.rvo.nl,

terwijl bij rvo zelf staat dat niveau EH1 voldoende is.

Ik houd me maar op het laatste.

Ik zie dan ook geen reden om dan ook niet de gratis Connectis te nemen.

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Er is een tegenstrijdigheid. Onder EH2 (plus) wordt inderdaad het gebruik genoemd van mijn.rvo.nl,

terwijl bij rvo zelf staat dat niveau EH1 voldoende is.

Inderdaad een verschil tussen mijn.RVO.nl en eHerkennin.nl in uitleg. Indertijd (2013) heb ik zelf alles voor de aanvraag uitgezocht via internet en kwam ik ook uit op EH1.

van de website eHerkenning.nl bij niveau EH2

Toegang tot mijn.RVO.nl (voormalig DR-Loket)

Dat is toen nog via het DR.Loket gegaan wat per 1 januari 2014 overgegaan is in mijn.RVO.nl

Vreemd die verschillen in uitleg tussen de 2 websites :P Uit die verwarring zou je voor de zekerheid zo maar een verkeerde keus maken. ;D

(als je bij overzicht subsidieregelingen in eLoket kijkt kan je bijna bij alle subsidies met EH1, EH2 of EH2+ terecht, nog meer keus dus. ;))

Rieel-schoonmaak

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vreemd die verschillen in uitleg tussen de 2 websites :P Uit die verwarring zou je voor de zekerheid zo maar een verkeerde keus maken. ;D

Heel vreemd én vooral verwarrend. Ik ga het voor jullie navragen.

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bericht ontvangen van RVO met wat nadere toelichting:

eLoket heeft veel eh1. Voor Overzicht subsidieregelingen in eLoket?

Het overzicht is misschien niet in een oogopslag duidelijk. Je moet kijken onder het niveau en dan naar beneden gaan waar overal kruisjes staan.

Je ziet dan dat je met een eh1 bijna overal kunt inloggen op eloket, behalve bij wbso en TKI.

Het verschil tussen de e-loketten kun je op mijn.rvo.nl onder machtigen lezen.

Qua toeleverancier ligt het voor ondernemers (bijna) voor de hand om voor de goedkoopste aanbieder te kiezen. Toch? Let er dan wel op dat als je meer dan nivo eH2+ nodig hebt om in later stadium te willen upgraden, dat niet elke leverancier dit aanbiedt en je dan mogelijk in dat jaar twee keer een jaarabonnement af moet sluiten bij andere toeleverancier.

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

Cookies op HigherLevel.nl

Cookies zijn nodig om Higherlevel.nl goed te laten functioneren. Door het gebruik van HigherLevel.nl verklaar je onze voorwaarden te hebben gelezen en te accepteren.

Meer informatie   Oké