Jump to content
Pluus

Wie heeft er ervaring met Streya of Mijndienstverlener?

Recommended Posts

Zij hebben voor mij een website gemaakt. Mag ik vragen waarom er negatief gedaan word?

 

En Webcare ik ben zeker nog blij met mijn website!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ging mezelf google op verschillende manieren waaronder drive@r streya en toen zag ik onderaan streya ervaringen en zo kwam ik hier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minister Bussemaker (OC&W) belde. Ze gaat kijken of ze voor dit topic nog cultuursubsidie voor 2017-2020 kan verstrekken, want het toneelspel in dit topic is van ongekende klasse!

 

Ik kwam toevallig via Google hier toen ik zocht naar mezelf hahaha

Wat een bak; vooral dat "ik kwam toevallig" ;D

(Lees ook eens dit : ik kwam toevallig op deze site uit )

 

ik ging mezelf google op verschillende manieren waaronder drive@r streya en toen zag ik onderaan streya ervaringen en zo kwam ik hier.

Dan moet jij wel een 'héél bijzondere versie van google hebben want als ik zoek om driv@r streya dan kom ik de eerste tig pagina's helemaal niets tegen met ervaringen streya.

Zie : https://www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=drive@r+streya

 

Of zou het toch zijn dat vriendje HK je heeft ingeseind? Jullie kennen elkaar zo te zien al langer. Niets mis mee, maar het maakt het ene wel een stuk waarschijnlijker dan een vreemd niet dupliceerbaar zoekresultaat van google

 

Ik sluit graag af met de wijze woorden van Wouter H:

Wees dus altijd integer en authentiek als je op internet actief ben. Want hoe goed je het ook denkt te maskeren of hoe dom je ook denkt dat de leden van een forum zijn, zelfpromotie wordt altijd ontdekt en afgestraft op forums en andere social media platformen

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

En de site van Streya voor Drive@R schijnt ook uit april 2015 te zijn.

Dus Drive@R is al twee jaar klant bij Streya.

 

Niet negatief hoor... maar het viel me op.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kwam toevallig via Google hier toen ik zocht naar mezelf hahaha

Wat een bak; vooral dat "ik kwam toevallig" ;D

(Lees ook eens dit : ik kwam toevallig op deze site uit )

 

ik ging mezelf google op verschillende manieren waaronder drive@r streya en toen zag ik onderaan streya ervaringen en zo kwam ik hier.

Dan moet jij wel een 'héél bijzondere versie van google hebben want als ik zoek om driv@r streya dan kom ik de eerste tig pagina's helemaal niets tegen met ervaringen streya.

Zie : https://www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=drive@r+streya

 

Of zou het toch zijn dat vriendje HK je heeft ingeseind? Jullie kennen elkaar zo te zien al langer. Niets mis mee, maar het maakt het ene wel een stuk waarschijnlijker dan een vreemd niet dupliceerbaar zoekresultaat van google

 

Ik sluit graag af met de wijze woorden van Wouter H:

Wees dus altijd integer en authentiek als je op internet actief ben. Want hoe goed je het ook denkt te maskeren of hoe dom je ook denkt dat de leden van een forum zijn, zelfpromotie wordt altijd ontdekt en afgestraft op forums en andere social media platformen

 

 

De website heb ik ergens oktober laten maken door Streya, toen nog een webdesign bedrijf volgens mij. Zaten toen in Zaandam. Daarna ben ik benaderd voor de presentatie. Hahahha wel grappig al die politieagenten hier. Ik ben in eerder geval gewoon tevreden en kan het iedereen aanraden.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daarna ben ik benaderd voor de presentatie. Hahahha wel grappig al die politieagenten hier.

Nadat de naam van de directeur van Streya, op zijn verzoek en bij hoge uitzondering, is geanonimiseerd, hebben de moderators overwogen om dit topic te sluiten, vooral omdat de Zaak Pluus leek te zijn opgelost.

 

Een reden om dit topic toch open te houden, was dat er wat slordig leek te worden omgegaan met reviews en de professionele Streya Webcare ondertussen het stokje van haar directeur had overgenomen.

 

Gelukkig kwam jij toen voorbij met een positieve review, dus nu gaat dit topic zeker niet meer op slot.

 

Iemand nog popcorn?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

De website heb ik ergens oktober laten maken door Streya, toen nog een webdesign bedrijf volgens mij. Zaten toen in Zaandam. Daarna ben ik benaderd voor de presentatie.

Vaag verhaal ; je kent Howard immers al veel langer,

 

Hahahha wel grappig al die politieagenten hier. Ik ben in eerder geval gewoon tevreden en kan het iedereen aanraden.

 

Ja grappig heh! Al die politie-agenten op dit forum hebben al een paar keer het landelijke nieuws gehaald met het onrafelen en ontmaskeren van toneelspelers, linkspammers en oplichters, waaronder ook niet de minste bedrijven.

 

Waar het hier een beetje op begint te lijken is dat een bedrijf betrapt wordt op een relatief onschuldig vergrijp van "fake it till you make it" reviews en likes en vervolgens door toneel te blijven spelen steeds dieper wegzakt in een web van leugentjes. Zo maak je van een mug een olifant; "Hang yourself" heet dat.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daarna ben ik benaderd voor de presentatie. Hahahha wel grappig al die politieagenten hier.

Nadat de naam van de directeur van Streya, op zijn verzoek en bij hoge uitzondering, is geanonimiseerd, hebben de moderators overwogen om dit topic te sluiten, vooral omdat de Zaak Pluus leek te zijn opgelost.

 

Een reden om dit topic toch open te houden, was dat er wat slordig leek te worden omgegaan met reviews en de professionele Streya Webcare ondertussen het stokje van haar directeur had overgenomen.

 

Gelukkig kwam jij toen voorbij met een positieve review, dus nu gaat dit topic zeker niet meer op slot.

 

Iemand nog popcorn?

 

 

De zaak met pluus is opgelost en de zaak met de deurwaarder hebben wij tot nu toe nog niets van vernomen.

 

Wij zijn blij met dit topic zodat wij kunnen laten zien wie wij zijn en wat wij doen. Zo moeilijk is het gelukkig niet, wij zijn een offertebureau en bedrijven kunnen zichzelf profileren op basis van 3 verschillende abonnementen.

 

Na het afsluiten van de overeenkomst krijgt de klant een welkomstmail met daarin beschreven de mogelijkheid tot annuleren. Tevens hebben wij een formulier op onze website waar de klant zich kan afmelden.

 

Een iedere die een keer een kijkje wilt komen nemen is van harte welkom! Wellicht kunnen we dan zelfs wat voor elkaar betekenen.

 

Indien er nog vragen zijn dan verneem ik dat graag.

 

Bedankt voor deze mogelijkheid.

 

P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry maar het lijkt er meer op dat jullie proberen om Streya weg te treiteren. Broodnijd?

 

Wat aardig van u om het voor ons op te nemen. Zo zien wij het niet hoor, hopelijk proberen ze ervoor te zorgen dat er geen ondernemers de dupe worden van malafide praktijken. (Wij zien dit stiekem ook als reclame ;-) ) En wellicht kunnen wij iedereen hier bewijzen dat wij voor onze klanten staan. Wij hebben niet voor niets een team van professionals zitten die dagelijks offerte aanvragen behandelen voor onze klanten. Klachten zal je altijd houden, vandaar dat we blij zijn met deze topic. Er is namelijk nog nooit een kok gevonden die koken kan naar alle monden.

 

Het staat een ieder vrij ons te vragen naar onze werkwijze en daar zullen wij eerlijk, open en transparant op reageren.

 

Voor meer informatie over Streya kunnen mensen uiteraard ook de website bezoeken, of even googlen naar andere recensiepagina's.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Twee tips:

 

1. Dat zo'n offerte-service even aangeduwd moet worden: allez. Zodra de positieve reviews massaal binnenkomen heb je geen vriendendiensten meer nodig.

 

2. Positieve reviews krijg je door verse klanten een heel goeie service te bieden en klachten snel op te lossen.

 

Succes!!!

 


Als je wil weten wat we eigenlijk eten... watch mee!  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iemand nog popcorn?

 

Lekker! Want zojuist is zo te zien de pauze afgelopen en het tweede bedrijf begonnen, met verse acteurs.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Twee tips:

 

1. Dat zo'n offerte-service even aangeduwd moet worden: allez. Zodra de positieve reviews massaal binnenkomen heb je geen vriendendiensten meer nodig.

 

2. Positieve reviews krijg je door verse klanten een heel goeie service te bieden en klachten snel op te lossen.

 

Succes!!!

 

 

Helemaal met u eens! Helaas is het nog wat kort tijd om al een volledige review te plaatsen aangezien alles net pas op dreef komt. Ook wij moeten als startende onderneming opboksen tegen bestaande offertebedrijven. Wij proberen dan ook onze dienstverlening volledig te optimaliseren voor onze klanten, en zullen uiteraard veranderen waar dat nodig is. Alles op behoud van de klant.

 

Helaas merken wij ook dat er veel gidsen zijn die bedrijven duperen! Daar worden we soms ook mee vergeleken omdat het telefonisch verkoop betreft.

 

Gelukkig werken wij wel binnen de kaders van de wet, in tegenoverstelling van die gidsen, en met als doel onze klanten tevreden te stellen en te houden.

 

P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
De zaak met pluus is opgelost en de zaak met de deurwaarder hebben wij tot nu toe nog niets van vernomen.

 

Telefonisch contact opnemen met een leugenachtige partij, die gesprekken opneemt om hiermee argeloze ondernemers geld uit hun zakken te kloppen lijkt me onverstandig.

 

Dan heb ik het nog niet over de sommatie naar aanleiding van een misleidende 'opdrachtovereenkomst' die wij hebben mogen ontvangen. Eea wordt voorgelegd aan een juridisch expert. To be continued..

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

De zaak met pluus is opgelost en de zaak met de deurwaarder hebben wij tot nu toe nog niets van vernomen.

 

Telefonisch contact opnemen met een leugenachtige partij, die gesprekken opneemt om hiermee argeloze ondernemers geld uit hun zakken te kloppen lijkt me onverstandig.

 

Dan heb ik het nog niet over de sommatie naar aanleiding van een misleidende 'opdrachtovereenkomst' die wij hebben mogen ontvangen. Eea wordt voorgelegd aan een juridisch expert. To be continued..

 

 

Voor ik reageer wil ik u wel erop wijze dat het plaatsen van smaad en laster een inbreuk is op de wet en dat ik dit bericht heb aangemeld bij de moderator.

 

Tevens kijk ik op van uw reactie. U bent GEEN klant van ons en beslist nu voor uw collega. Jammer, aangezien wij willen kijken waar het probleem ligt zodat wij dat kunnen oplossen.

 

Wellicht kan uw collega ons mailen?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry maar het lijkt er meer op dat jullie proberen om Streya weg te treiteren. Broodnijd?

Nee hoor, maar een bedrijf dat fake reviews plaatst, dat domweg blijft ontkennen, en daarna de mensen die die reviews geplaatst hebben hier langsstuurt om te vertellen hoe fokking geweldig Streya wel niet is schreeuwt gewoon om aandacht.

 

Ik neem aan dat jij ook vriendjes bent, aangezien je speciaal voor deze opmerking een account hebt gemaakt?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry maar het lijkt er meer op dat jullie proberen om Streya weg te treiteren. Broodnijd?

Nee hoor, maar een bedrijf dat fake reviews plaatst, dat domweg blijft ontkennen, en daarna de mensen die die reviews geplaatst hebben hier langsstuurt om te vertellen hoe fokking geweldig Streya wel niet is schreeuwt gewoon om aandacht.

 

Ik neem aan dat jij ook vriendjes bent, aangezien je speciaal voor deze opmerking een account hebt gemaakt?

 

 

U hebt helemaal gelijk! Wij van Streya houden stiekem ook wel een beetje van aandacht ::) Dat komt dan ook omdat wij het beste product van Nederland aanbieden. Wellicht wilt u het een maand uitproberen?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha! Voor geen goud! ;D

 

Wat jammer! Wellicht hadden wij wat offerte aanvragen kunnen verzorgen zodat u uw tijd niet op dit forum hoeft te verdoen. U bent in ieder geval welkom op ons platform!

Share this post


Link to post
Share on other sites

(...) zodat u uw tijd niet op dit forum hoeft te verdoen.

 

Dat moet je niet zo zeggen. Klinkt ontzettend arrogant!

 

Vrijwilligers die zich (uit interesse of wat dan ook) belangeloos inzetten voor anderen "verdoen hun tijd" niet.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

(...) zodat u uw tijd niet op dit forum hoeft te verdoen.

 

Dat moet je niet zo zeggen. Klinkt ontzettend arrogant!

 

Vrijwilligers die zich (uit interesse of wat dan ook) belangeloos inzetten voor anderen "verdoen hun tijd" niet.

 

 

Mijn excuses als ik iemand beledigd hebt. Het lijkt in ieder eval erop dat veel mensen die hier reageren niets beters te doen hebben. Ipv af te wachten op reacties van echte klanten wordt er alleen maar geprobeerd om een mooi bedrijf als Streya als slecht weg te zetten.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

(...) wordt er alleen maar geprobeerd om een mooi bedrijf als Streya als slecht weg te zetten.

 

Jullie begrijpen er ook totaal niets van, hé...

 

Nou succes maar met dit tot een (voor het 'mooie bedrijf') goed eind te brengen hier op HL zou ik zeggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

(...) wordt er alleen maar geprobeerd om een mooi bedrijf als Streya als slecht weg te zetten.

 

Jullie begrijpen er ook totaal niets van, hé...

 

Nou succes maar met dit tot een (voor het 'mooie bedrijf') goed eind te brengen hier op HL zou ik zeggen.

 

Daar zijn we dan ook zeker niet bang voor. Mochten wij iets voor u kunnen betekenen dan vernemen wij dat graag. En indien iemand een opdracht heeft, wij hebben ruim 350 bedrijven die u daarmee kunnen helpen. Zie website hoe u eventueel uw opdracht kunt aanmelden.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor ik reageer wil ik u wel erop wijze dat het plaatsen van smaad en laster een inbreuk is op de wet en dat ik dit bericht heb aangemeld bij de moderator.

Er is pas sprake van smaad of laster als een rechter dat zo beslist. Daar gaat een moderator niet over. Er is ook pas sprake van valsheid in geschrifte — voor de handtekening die vervalst zou zijn — als een rechter dat zo beslist; ook daarover gaat een moderator niet.

 

Dit ijsje heeft overigens maar één bolletje: het is smaad óf laster, niet twee smaken door elkaar.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Bring your business plan to a higher level!

    On this forum all subjects are discussed related to entrepreneurship.

    Growing together with other entrepreneurs

    ✓     Ask your entrepreneur questions

    ✓     Share your answers

    ✓     Low profile

    ✓     Transparant

    ✓     At your convenience

    ✓     Always based on relevance, substance and expertise

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept