Ik ben de laatste tijd wat aan het denken om een logo te laten ontwerpen. Mijn logo heb ik zelf ontworpen en gezien het niet slecht denk ik dat er betere logo's zijn.
Heeft er iemand hier ervaring met bureaus die logo's en een huisstijl creëren? Wat zijn de gemiddelde kosten die hier aan verbonden zijn? Ik heb geen grote budgetten voor handen. Ik wou eens even zien waar ik me aan zou kunnen verwachten.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Engineer_wr
Engineer_wr
Dag allemaal,
Ik ben de laatste tijd wat aan het denken om een logo te laten ontwerpen. Mijn logo heb ik zelf ontworpen en gezien het niet slecht denk ik dat er betere logo's zijn.
Heeft er iemand hier ervaring met bureaus die logo's en een huisstijl creëren? Wat zijn de gemiddelde kosten die hier aan verbonden zijn? Ik heb geen grote budgetten voor handen. Ik wou eens even zien waar ik me aan zou kunnen verwachten.
Alvast bedankt!
Mod edit: titel verduidelijkt
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/57187-budget-oplossing-voor-logo-en-huisstijlontwerp/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
24 antwoorden op deze vraag