Voor 't eerst hier. Altijd al "lurker" geweest ;-)
Ik heb een eenmanszaak, vanuit daar ZZP ik. Dat wil ik blijven doen.
Daarnaast heb ik 20% aandelen te goed van een bedrijf dat 600.000 waard is, die kan ik tegen nominale waarde verkrijgen. Hoe kan ik dit fiscaal zo gunstig mogelijk doen?
Na overname van de aandelen wil ik gemaakte uren factureren, ook daarvoor is de vraag hoe ik dat het beste fiscaal doe? Kan dit nog vanuit mijn eenmanszaak?
Daarnaast is het nog de vraag hoe ik mijn huidige werkzaamheden voor andere klanten voortzet....
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
billybod
billybod
Hi all,
Voor 't eerst hier. Altijd al "lurker" geweest ;-)
Ik heb een eenmanszaak, vanuit daar ZZP ik. Dat wil ik blijven doen.
Daarnaast heb ik 20% aandelen te goed van een bedrijf dat 600.000 waard is, die kan ik tegen nominale waarde verkrijgen. Hoe kan ik dit fiscaal zo gunstig mogelijk doen?
Na overname van de aandelen wil ik gemaakte uren factureren, ook daarvoor is de vraag hoe ik dat het beste fiscaal doe? Kan dit nog vanuit mijn eenmanszaak?
Daarnaast is het nog de vraag hoe ik mijn huidige werkzaamheden voor andere klanten voortzet....
Suggesties please ;-)
Cheerz,
Billy
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
18 antwoorden op deze vraag