Ik heb een tijd gebruik gemaakt van een administratiepakket van een groot, bekend, softwarebedrijf.
Abonnement is gestart op 1 mei 2016 voor +/- 150euro per maand.
Deze heb ik 10 oktober 2017 opgezegd en er was een opzegtermijn van 1 maand. De laatste factuur die ik heb betaald is van november geweest.
Doordat het softwarebedrijf vanaf 28 februari is gaan schuiven met de dagen van facturatie bleek dat ik nog 2 dagen extra over november moest betalen.
1-1-2017 t/m 31-01-2017 = factuur januari
1-2-2017 t/m 28-02-2017 = factuur februari
28-02-2017 t/m 28-03-2017 = factuur maart
etc.
Hierdoor is de factuur van de november over de periode 28-10-2017 tot en met 28-11-2017 geweest en geeft het bedrijf aan dat ik nogmaals het volledige maandbedrag van 150euro moet betalen voor 29 en 30 november.
Bij de organisatie kom ik er niet doorheen, accountmanager zegt dat hij niks kan doen, debiteurenbeheer mag niks, rest iedereen onbereikbaar en op mail is niet gereageerd, maar krijg inmiddels wel incassobureau achter mijn bedrijf aan.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ZZPer123
ZZPer123
Beste ondernemers,
Ik heb een tijd gebruik gemaakt van een administratiepakket van een groot, bekend, softwarebedrijf.
Abonnement is gestart op 1 mei 2016 voor +/- 150euro per maand.
Deze heb ik 10 oktober 2017 opgezegd en er was een opzegtermijn van 1 maand. De laatste factuur die ik heb betaald is van november geweest.
Doordat het softwarebedrijf vanaf 28 februari is gaan schuiven met de dagen van facturatie bleek dat ik nog 2 dagen extra over november moest betalen.
1-1-2017 t/m 31-01-2017 = factuur januari
1-2-2017 t/m 28-02-2017 = factuur februari
28-02-2017 t/m 28-03-2017 = factuur maart
etc.
Hierdoor is de factuur van de november over de periode 28-10-2017 tot en met 28-11-2017 geweest en geeft het bedrijf aan dat ik nogmaals het volledige maandbedrag van 150euro moet betalen voor 29 en 30 november.
Bij de organisatie kom ik er niet doorheen, accountmanager zegt dat hij niks kan doen, debiteurenbeheer mag niks, rest iedereen onbereikbaar en op mail is niet gereageerd, maar krijg inmiddels wel incassobureau achter mijn bedrijf aan.
Hoe kan ik dit het beste oplossen?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/57802-incassobureau-voor-onterechte-factuur/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
18 antwoorden op deze vraag