Ik ben voor mijn vrouw een offerte aan het maken (en hopelijk daarna een factuur), waarbij een klant een product koopt, maar ook iets huurt. Voor het huren moet ook borg worden betaald, maar hoe moet ik dat in de boekhouding boeken? Op internet vind ik alleen posts over dat borg betalen, maar niet over borg ontvangen.
Moet ik de borg in de offerte en factuur meenemen? Maar hoe boek ik dat dan weer terug achteraf?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
NLatuny
NLatuny
Goedenavond,
Ik ben voor mijn vrouw een offerte aan het maken (en hopelijk daarna een factuur), waarbij een klant een product koopt, maar ook iets huurt. Voor het huren moet ook borg worden betaald, maar hoe moet ik dat in de boekhouding boeken? Op internet vind ik alleen posts over dat borg betalen, maar niet over borg ontvangen.
Moet ik de borg in de offerte en factuur meenemen? Maar hoe boek ik dat dan weer terug achteraf?
Alvast hartelijk bedankt voor uw tijd.
Met vriendelijke groet,
Nick
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/58522-borg-administreren/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
23 antwoorden op deze vraag