Ik heb een aanvraag gedaan tot het openen van een zakelijke rekening bij ABN AMRO. Ik heb een webshop en momenteel verkoop ik alleen 2 nachtlampen. Ik ben van plan om in de toekomst meer producten te importeren vanuit China. Deze producten kunnen uiteenlopen van huisdier producten tot aan dermarollers en babyproducten.
Ik word 29 september gebeld door ABN AMRO en dan gaan ze mij vragen stellen om daarna te beslissen of mijn aanvraag goed wordt gekeurd. Ze hebben al aan mij gevraagd waar ik mijn producten vandaan haal en wat voor producten het zijn.
Nu is mijn vraag, wordt een aanvraag afgekeurd als je producten uit bijvoorbeeld China haalt? Of misschien wordt het afgekeurd als ze denken: accu's van nachtlampen kunnen ontploffen en babyproducten kunnen gevaarlijk zijn? Zijn er bepaalde dingen die ervoor zorgen dat je aanvraag toch wordt afgekeurd, ookal doe je niet aan illegale handelingen en dergelijke? Enige tips over hoe ik de procedure succesvol doorheen kan gaan?
Ik kan mij herinneren ergens gehoord te hebben dat ze liever geen zaken willen doen met bedrijven die bijvoorbeeld babyproducten willen importeren etc. Misschien moet ik ook al gaan beslissen dat ik bijvoorbeeld aansprakelijkheidsverzekering moet afsluiten om door de procedure heen te komen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
FloortjeXW
FloortjeXW
Hallo mensen,
Ik heb een aanvraag gedaan tot het openen van een zakelijke rekening bij ABN AMRO. Ik heb een webshop en momenteel verkoop ik alleen 2 nachtlampen. Ik ben van plan om in de toekomst meer producten te importeren vanuit China. Deze producten kunnen uiteenlopen van huisdier producten tot aan dermarollers en babyproducten.
Ik word 29 september gebeld door ABN AMRO en dan gaan ze mij vragen stellen om daarna te beslissen of mijn aanvraag goed wordt gekeurd. Ze hebben al aan mij gevraagd waar ik mijn producten vandaan haal en wat voor producten het zijn.
Nu is mijn vraag, wordt een aanvraag afgekeurd als je producten uit bijvoorbeeld China haalt? Of misschien wordt het afgekeurd als ze denken: accu's van nachtlampen kunnen ontploffen en babyproducten kunnen gevaarlijk zijn? Zijn er bepaalde dingen die ervoor zorgen dat je aanvraag toch wordt afgekeurd, ookal doe je niet aan illegale handelingen en dergelijke? Enige tips over hoe ik de procedure succesvol doorheen kan gaan?
aangepast door FloortjeXWIk kan mij herinneren ergens gehoord te hebben dat ze liever geen zaken willen doen met bedrijven die bijvoorbeeld babyproducten willen importeren etc. Misschien moet ik ook al gaan beslissen dat ik bijvoorbeeld aansprakelijkheidsverzekering moet afsluiten om door de procedure heen te komen?
Alvast hartelijk dank!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/61755-zakelijke-rekening-openen-procedure/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag