Graag kom ik te weten waartoe ik verplicht ben, zie onderstaande:
een vriend en ikzelf hebben een tijd geleden beide een eenmanszaak opgericht.
zijn bedrijf liep niet goed en heeft hij opgeheven.
hierna is hij geld gaan inleggen in mijn bedrijf, hierover staat niets op papier er zijn enkel banktransacties geweest.
we hebben mondeling afgesproken dat hij ook een deel van het werk zou doen.
nu, een jaar verder blijkt dat wanneer ik weg ben hij niets uit voert, ook vind hij dat hij meer inzicht wil hebben in facturen en het inkoopprogramma.
Ook probeert hij zijn eigen winkel op te zetten met mijn succes achter mijn rug om.
nu is mijn vraag, kan ik zomaar zeggen je werkt niet meer bij mij het is klaar? Ben ik dan verplicht nog geld aan hem te betalen?
graag hoor ik waartoe ik verplicht ben zodat ik de juiste keuze kan gaan maken.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Tim@2019
Tim@2019
Beste Lezers,
Graag kom ik te weten waartoe ik verplicht ben, zie onderstaande:
een vriend en ikzelf hebben een tijd geleden beide een eenmanszaak opgericht.
zijn bedrijf liep niet goed en heeft hij opgeheven.
hierna is hij geld gaan inleggen in mijn bedrijf, hierover staat niets op papier er zijn enkel banktransacties geweest.
we hebben mondeling afgesproken dat hij ook een deel van het werk zou doen.
nu, een jaar verder blijkt dat wanneer ik weg ben hij niets uit voert, ook vind hij dat hij meer inzicht wil hebben in facturen en het inkoopprogramma.
Ook probeert hij zijn eigen winkel op te zetten met mijn succes achter mijn rug om.
nu is mijn vraag, kan ik zomaar zeggen je werkt niet meer bij mij het is klaar? Ben ik dan verplicht nog geld aan hem te betalen?
graag hoor ik waartoe ik verplicht ben zodat ik de juiste keuze kan gaan maken.
aangepast door Tim@2019Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/61889-samenwerking-eensmanszaak-stoppen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
29 antwoorden op deze vraag