Ongeveer 180 dagen geleden kreeg ik een melding van Paypal dat mijn account permanent is geblokkeerd en dat ik mijn saldo er na 180 dagen af kon halen. Nu zijn de 180 dagen bijna om (23januari) maar Paypal heeft 15 januari mijn volledige saldo naar henzelf overgemaakt. Volgens hen heb ik "het Beleid inzake redelijk gebruik" Overtreden en nu hebben ze mijn volledige saldo afgepakt als "schadevergoeding". Dit is te absurd voor woorden want ik heb altijd netjes gehandeld en ik heb nooit één regel overtreden die in "het Beleid inzake redelijk gebruik" staat. En als ik vraag wat voor schade ik dan heb aangericht zeggen ze dat zij niet verplicht zijn om dat aan mij te vertellen, wat het dus gewoon diefstal maakt.
Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand hoe ik dit aan kan vechten?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Jelle.t
Jelle.t
Hallo,
Ongeveer 180 dagen geleden kreeg ik een melding van Paypal dat mijn account permanent is geblokkeerd en dat ik mijn saldo er na 180 dagen af kon halen. Nu zijn de 180 dagen bijna om (23januari) maar Paypal heeft 15 januari mijn volledige saldo naar henzelf overgemaakt. Volgens hen heb ik "het Beleid inzake redelijk gebruik" Overtreden en nu hebben ze mijn volledige saldo afgepakt als "schadevergoeding". Dit is te absurd voor woorden want ik heb altijd netjes gehandeld en ik heb nooit één regel overtreden die in "het Beleid inzake redelijk gebruik" staat. En als ik vraag wat voor schade ik dan heb aangericht zeggen ze dat zij niet verplicht zijn om dat aan mij te vertellen, wat het dus gewoon diefstal maakt.
Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand hoe ik dit aan kan vechten?
Alvast harstikke bedankt!
Jelle
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/70263-paypal-geld-kwijt/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
43 antwoorden op deze vraag