Heb een webshop en verstuur veel brievenbus pakketjes met track&trace via postnl. Nu zijn er veel zendingen die laat worden geleverd door postnl tot zelfs 10 dagen. Tevens raken zendingen kwijt welke wel zijn gescand als uitlevering naar de klant maar nooit aankomen en nu heb ik het ook al ondervonden, dat volgens de track&trace code het pakket is afgeleverd en de klant aangeeft het nooit te hebben ontvangen. Bij postnl kom ik niet verder aangezien deze alleen maar op zoek gaan naar een zending als het pakket is verzekerd.
Ben ik ook als webshop aansprakelijk voor zendingen welke wel zijn verzonden, maar niet geleverd bij de klant?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
nickys
nickys
Heb een webshop en verstuur veel brievenbus pakketjes met track&trace via postnl. Nu zijn er veel zendingen die laat worden geleverd door postnl tot zelfs 10 dagen. Tevens raken zendingen kwijt welke wel zijn gescand als uitlevering naar de klant maar nooit aankomen en nu heb ik het ook al ondervonden, dat volgens de track&trace code het pakket is afgeleverd en de klant aangeeft het nooit te hebben ontvangen. Bij postnl kom ik niet verder aangezien deze alleen maar op zoek gaan naar een zending als het pakket is verzekerd.
Ben ik ook als webshop aansprakelijk voor zendingen welke wel zijn verzonden, maar niet geleverd bij de klant?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/71015-aansprakelijkheid-voor-brievenbuspakjes-die-niet-worden-bezorgd/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
22 antwoorden op deze vraag