Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
jwkeus
Beste forumleden,
Al een lange tijd heb ik niet meer deelgenomen aan de lopende discussies op HL druk,...druk,druk. Een dik jaar ben ik met m'n compagnon aan de slag geweest om een formule voor een take away espresso bar op te zetten. En .......eindelijk gaan we dan van start. Begin 2006 gaan de deuren van Coffee-star open.
Deze post wil ik eigenlijk gebruiken om duidelijk te maken hoe succesvol dit forum is. Dankzij HL hebben we veel antwoorden gekregen op diverse vragen en zijn er samenwerkingsverbanden onstaan (Hai nonex) met de forumleden. Eigenlijk wil ik ook alle leden bedanken. De komende tijd super druk om alles op tijd af te krijgen.
Daarna kunnen jullie allemaal langskomen
Gegroet JW
Coffee-star | espressobars
www.coffee-star.nl
Quote: Kijk niet naar wat vandaag kan, maar denk aan wat morgen mogelijk is.