Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
foppe
foppe
Ik ben nog niet verwijderd van het product, maar ik kreeg laatst een email van bol.com dat er bij een van mijn producten teveel retouren zijn.
Je moet dan aanpassingen doen en ervoor zorgen dat er minder retouren gaan komen, want anders word je verwijderd van het product.
Ze gaan dan 30 dagen later het opnieuw beoordelen. die 30 dagen zijn ruim voorbij (twee weken voorbij die 30 dagen) en ik heb niets gehoord maar de retour percentage is nog steeds redelijk hoog.
Ik heb wat aanpassingen doorgevoerd, maar nu zit ik angstig elke dag de retouren te bekijken en te hopen dat er geen nieuwe retouren erbij komen.
Is er een retour dan probeer ik snel de klant te mailen in de hoop dat ik het kan oplossen voordat hij het terug stuurt. Helaas reageert 8 van de 10 niet op de email.
Zitten er hier ondernemers die dit ook wel eens gehad hebben, en erger zijn ze wel eens verwijderd van een product?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag