In 2021 geleden heb ik een aantal snijmachines aangeschaft, de waarde hiervan is per machine < €450,- ik heb hier dus niet over afgeschreven en de aankoop gewoon als kosten geboekt.
Nu ben ik op het punt dat ik ze wil vervangen omdat ik steeds meer problemen met de machines krijg, dit kost mij veel tijd en materiaal. De machines doen het nog wel, maar ik zie het niet zitten om ze 2e hands te verkopen. De vraag is dus kan ik deze machines gewoon klakkeloos afvoeren of moet ik nog rekening houden met bepaalde zaken?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Jaapie85
Jaapie85
Goedemorgen iedereen,
In 2021 geleden heb ik een aantal snijmachines aangeschaft, de waarde hiervan is per machine < €450,- ik heb hier dus niet over afgeschreven en de aankoop gewoon als kosten geboekt.
Nu ben ik op het punt dat ik ze wil vervangen omdat ik steeds meer problemen met de machines krijg, dit kost mij veel tijd en materiaal. De machines doen het nog wel, maar ik zie het niet zitten om ze 2e hands te verkopen. De vraag is dus kan ik deze machines gewoon klakkeloos afvoeren of moet ik nog rekening houden met bepaalde zaken?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/74890-bedrijfsmiddel-%E2%82%AC450-vervangen-oude-exemplaar-weggooien/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag