Ik ben ongemerkt al een flink tijdje bezig met het vinden van een nieuwe naam voor een project, nou is dat niet zo heel erg moeilijk, maar die combinatie met een vrije domeinnaam is wel heel frustrerend werken.
De namen die je bedenkt staan of te koop of staat onzin op.
Hoe doen anderen dat? Wie weet misschien een truukje om sneller namen in te voeren en te checken of ze vrij zijn? Of misschien wel ergens op een reserveringslijst komen of zo, zodra naam verloopt. Dat je kunt kopen.
Ik zie een soort script voor me waar je namen achter elkaar kunt invoeren en waar een resultaat uit komt, welke wel en welke niet. Ik mis vast een site waar dat zou kunnen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
perry
perry
Ik ben ongemerkt al een flink tijdje bezig met het vinden van een nieuwe naam voor een project, nou is dat niet zo heel erg moeilijk, maar die combinatie met een vrije domeinnaam is wel heel frustrerend werken.
De namen die je bedenkt staan of te koop of staat onzin op.
Hoe doen anderen dat? Wie weet misschien een truukje om sneller namen in te voeren en te checken of ze vrij zijn? Of misschien wel ergens op een reserveringslijst komen of zo, zodra naam verloopt. Dat je kunt kopen.
Ik zie een soort script voor me waar je namen achter elkaar kunt invoeren en waar een resultaat uit komt, welke wel en welke niet. Ik mis vast een site waar dat zou kunnen.
Perry
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/8034-hoe-eenvoudiger-vrije-domeinnaam-vinden/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
19 antwoorden op deze vraag