Welke Gadget heb jij als laatste gekocht?

Aanbevolen berichten

Onlangs heb ik na 3 jaar trouwe dienst mijn mobiele telefoon maar eens vervangen door de MDA Vario van T-Mobile (http://www.t-mobile-businessworld.nl/ek_nl/3_ek_mda_vario/) i.c.m. een Pocket Internet Totaal abonnement.

 

Hij bevalt mij behoorlijk goed. Alleen de processor zou wat sneller mogen zijn, maar daar valt nog wel mee te leven.

 

Daarnaast kan ik overal in Nederland mijn e-mail ontvangen en wat internetten zonder me druk te maken over het dataverbruik. Snelheid is niet echt hoog te noemen (64K), maar voor doelgericht gebruik is dat nog wel te doen.

Link naar reactie
Gast Verwijderd account

Onlangs heb ik na 3 jaar trouwe dienst mijn mobiele telefoon maar eens vervangen door de MDA Vario van T-Mobile (http://www.t-mobile-businessworld.nl/ek_nl/3_ek_mda_vario/) i.c.m. een Pocket Internet Totaal abonnement.

 

Hij bevalt mij behoorlijk goed. Alleen de processor zou wat sneller mogen zijn, maar daar valt nog wel mee te leven.

 

Daarnaast kan ik overal in Nederland mijn e-mail ontvangen en wat internetten zonder me druk te maken over het dataverbruik. Snelheid is niet echt hoog te noemen (64K), maar voor doelgericht gebruik is dat nog wel te doen.

 

Ik heb 'm nu zo'n 2 maanden in gebruik en hij bevalt super.

Ik wil nooit meer een toestel zonder qwerty toetsenbord!

 

Web 'n Walk werkt ook goed, eindelijk normaal pagina's bekijken

op het grote scherm.

 

Het enige nadeel is de batterijduur... ik heb 'm minstens om de dag aan de lader.

Link naar reactie

@ZRSKI,

 

De volgende wordt zeker geen Polar, sinds ik een decenium geleden een model kocht. Wat nadelen:

- Traag, schermpje reageert niet binnen 0,1 sec op indrukken knopje.

- Borstband past slecht (als je echt hard zweet of loopt zakt hij op je buik), dit ligt volgens experts aan m'n anatomie. Zeer strak aansnoeren helpt, maar dan is het niet comfortabel meer.

- Raakt meetwaarden kwijt als je TL of TV aanzet of de borstband afdoet.

- Hartslagfunctie begint pas na een minuut of 5 te werken; band eerst vochtig maken met wat spuug helpt soms.

- Duur

- Batterijen kun je niet zelf vervangen/opladen; opsturen is het credo.

- Bediening is niet intuitief omdat hij te weinig knoppen heeft.

- Computer interface extreem prijzig (een eenvoudige interface met piepjes uit het horloge en inlezen met microfoon was veel mooier geweest maar uiteraard kon men daar niets aan verdienen).

Verder mis ik een GPS ontvanger in je keuze, handig om je gelopen traject achteraf te kunnen opslaan en een wedstrijdverloop bijv. achteraf te kunnen analyseren/visualiseren.

Serenity systems design

www.serenity.nl

Link naar reactie

Yep, die GPS functie was erg gaaf geweest maar daarmee ging hij net iets te ver over mijn budget heen. Ik denk dat ik hiermee voldoende loop en ski training kan doen voor minimaal de komende twee jaar. Daarna zal de tech wel zo ver vooruit zijn dat ik dan ook geen GPS pod meer op mijn arm hoef te dragen ;)

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie

In verband met een nieuw project heb ik voor de zaak een JVC Everio camcorder met een harddisk van 20 GB aangeschaft. Het is echt een beauty, past precis in mij hand en makkelijk 'overal' mee te nemen.

 

http://www.jvc.nl/product.php?id=GZ-MG67EX&catid=109

www.101winkels.nl: GRATIS Pro-webwinkels in het online-winkelcentrum.

www.nationaalwinkelcentrum.nl: Startpagina over online winkelen.

www.edacteur.com: Publiceer GRATIS fotos, tekeningen en verhalen.

Link naar reactie

In verband met een nieuw project heb ik voor de zaak......

 

Heerlijk om ondernemer te zijn....;)

 

Qua gadgets, valt mijn aankoop voor een zonnelader voor deiPod en mobiele telefoon ook vast wel in deze categorie: www.mysoldius.com. Eg handig apparaatje wanneer je buiten bewoond gebied bent tijdens vakanties, of gewoon "groen" je stroom wilt opwekken....:)

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Link naar reactie
Gast Verwijderd account

De laatste gadget die ik gekocht heb is deze.

 

Het is een mobiele harddisk waarmee je je geheugen kaart kan kopieeren wanneer je op reis bent o.i.d. Zo hoef je dus geen dure geheugenkaarten te kopen en kan je het af met 1.

Super makkelijk in de bediening, en op een 40GB HD kan je met mijn 8 MP camera zo'n 3600 foto's in RAW formaat kwijt.

 

Superding!

Link naar reactie
Gast Verwijderd account

Dit word mijn nieuwe gadget:

qtek.jpg

De Qtek 9100 / Orange SPV S3000 / T-mobile mda vaio

 

Voordelen van dit aparaat vind ik:

  • Net klein genoeg om toch in je broekzak mee te nemen
  • Wifi dus het is op vrij veel plekken mogelijk zonder kosten te internetten
  • "echt" qwerty toetsenbord

 

Ik krijg hem in december bij het verlengen van mijn mobiel abbo.

Dus nog even wachten :-\

Link naar reactie

Ik vind de p990 velen malen beter dan alle P voorgangers. De menus zijn een stuk beter, de camera is van goede kwaliteit (2mp met autozoom enzo) en er zit een leuke, aardig stabiele, business card scanner in.

 

Nadeel is de langzame synchronisatie maar dat kan ook aan mij liggen.

 

Ik heb em pas 2 dagen dus over een week ofzo kan ik er meer over zeggen. Trouwens die 9100 schijnt een top apparaatje te zijn. De Nokia 9300i was ik ook erg over te spreken (langzame sync though) maar heeft geen cam... en das wat vervelend voor mijn business.

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 113 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.