4 okt | Holland Innovation 2006

Aanbevolen berichten

Heerlijke dag gehad, ff-e weer uit de operationele drukte terug naar planet Innovation. Heb de 17.00 borrel gemist want ik stond weer ergens anders te oh-en :-)

 

S'ochtends naar goed verhaal van Christine over Bootstrapping aangehoord. Veel herkenningspunten met mijn eigen ervaringen en belangrijkste boodschap, ga snel live met je product en maak je klant deel van je ontwikkeling, is helemaal mijn ding.

 

Te weinig HL-ers ontmoet. Nils, Jelmer, Kermie, Falafun en verder iemand van winkwaves en natuurlijk Zrski (Dennis). Samen ooit met Op3 begonnen kwamen we er achter dat we nu ook onafhankelijk van elkaar succes hebben -eindelijk- met iets wat ooit eens als 1 idee begon, bizar grappig en ik bewonder je doorzettingsvermogen Dennis.

 

Verder is het gewoon prettig rond te lopen tussen innovatie, van zakelijk en berekenend tot naief en gepassioneerd. Veel gemist op het officiele vlak, lees ik nog wel her en der. Veel genetwerkt en ge-oh't.

 

O ja heb erg genoten van het optreden van Tim Draper............. zo heerlijk detonerend in het Nederlands Innovatie klimaat te gaan zingen dat je "the riskmaster" bent. I like that.

 

Chorus:

He is the Riskmaster

Lives fast drives faster

Skates on the edge of disaster

He is the Riskmaster

http://www.theriskmaster.com/

 

Voor mij volgend jaar weer, wellicht ga ik er ook wel zitten met iets lijkt me heerlijk.

 

Groeten, Ron

Concepteule creatie van diensten, producten en belevenissen.

Link naar reactie

Hoe was het verder ? Hoe was het verder ?

 

Kom op, jongens ! Dit is HET event van het jaar, dan wil ik zo graag meer info, opmerkingen/aanmerkingen, vondsten, persoonlijke ontmoetingen en zo voorts !

 

ik bedoel : hebben jullie deze commentaren al gezien ?

 

http://emerce.nl/nieuws.jsp?id=1724421 Over Tim Draper

 

http://emerce.nl/nieuws.jsp?id=1724394 Over Zrski/ OP3

 

 

Link naar reactie

Hoe was het verder ? Hoe was het verder ?

 

Het was erg leuk en stimulerend, hoewel ik maar een deel heb meegemaakt. De setting was goed. Kroeske interviewde iemand (naam ff kwijt) die betonvlechten automatiseerd, was heel leuk.En over de Bixworld lunch is al eea gepost her en der. De commentaren van Draper, v Alkemade en Schroder lieten duidelijk het verschil zien: Draper zegt "als het een buzzword is dan ben ik veel te laat", hij wil investeren in iets totaal onbekends. v Alkemade en Schroder investeren alleen als je al winst maakt, of althans als je keihard kunt aantonen dat je dat gaat doen. Bovendien zit er een factor tien in de hoogten van de te investeren bedragen.

Draper reageerde op iedere pitch in eerste instantie positief, en maakte dan kritische kanttekeningen. Prettige houding. Maar dat was ook waarom hij was uitgenodigd, hij is zoals Nils al zei erg scherp.

 

 

Link naar reactie

De InnovationBattle zou ook een leuk onderdeel van een HigherLevel borrel kunnen zijn. Er zitten namelijk veel elementen in die met communicatie te maken. Vooral het presentatiedeel kan voor leuke verassingen zorgen.

 

De groepsdynamieken die ontstaan zijn een spectakel op zich, en mensen die openstaan om iets over hunzelf te leren, nou dit is je kans.

 

 

Link naar reactie

Het NOS 8 uur-journaal had een leuk item over de beurs

 

en nog wat leuke foto's:

 

Check-in

receptie.jpg

 

Entree

hal5.jpg

 

StarTech Café

startech.jpg

 

Kleine Standhouders

kasbah.jpg

 

Herman Wijffels Innovatieprijs

innovatieprijs.jpg

 

Leeuwenkuil 1

leeuwenkuil.jpg

 

Leeuwenkuil 2

leeuwenkuil2.jpg

 

Mark Rutte

rutte.jpg

 

Tim Draper en Mark Rutte

draper_en_rutte.jpg

 

 

 

 

 

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Ik heb meegedaan en ben enorm enthousiast over de opzet. In 3x 7 minuten met onbekenden tot een gezamenlijk idee komen vond ik heel apart om te ervaren.

En om mijn enthousiasme te onderstrepen heb ik mij aangemeld als jurylid voor eventuele volgende battles. Ik geef namelijk liever commentaar op anderen dan dat ikzelf commentaar krijg ;D

 

En ja Nico ... die 2 van jou voor mijn presentatie deed mij weer beseffen dat ik liever debatteer dan presenteer ;)

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Ook voor BizWorld was Holland Innovation zeker een succes. Dit was de mogelijkheid om Nederland aan Tim Draper te introduceren. Nils, heel hartelijk dank voor al je hulp om mede dit mogelijk te maken. Let's do it again!

 

Al liep het anders dan verwacht, het heeft toch een bedrag van 200.000 euro voor de stichting opgeleverd waardoor we voorlopig door kunnen en kunnen uitrollen!

 

 

Stichting BIZWorld

Pauline van Dulken-Jansen

De Run 1101

5503 LB VELDHOVEN

Tel. +31 (0)40-2582725

Fax. +31 (0)40-2582707

GSM +31 (0)6-46 075 684

Http://www.bizworld.nl

mailto: pauline@bizworld.nl

Link naar reactie

Concludeer ik nu goed dat de zanger/meezinger tijdens de borrel niemand minder was dan Tim Draper himself?

 

Karen (die het ook weer een leuk evenement vond, maar niet verder is gekomen dan de stands van de ondernemers en de borrel)

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie

Concludeer ik nu goed dat de zanger/meezinger tijdens de borrel niemand minder was dan Tim Draper himself?

 

Karen (die het ook weer een leuk evenement vond, maar niet verder is gekomen dan de stands van de ondernemers en de borrel)

 

Yep, "The Riskmaster" himself

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Als je het nummer download wordt je gevraagd een donatie te doen aan de BizWorld Foundation. Alle donaties uit Nederland zullen toekomen aan de Stichting BizWorld in Nederland, dus Downloaden maar.... ;D

 

greetz,

 

Pauline

Stichting BIZWorld

Pauline van Dulken-Jansen

De Run 1101

5503 LB VELDHOVEN

Tel. +31 (0)40-2582725

Fax. +31 (0)40-2582707

GSM +31 (0)6-46 075 684

Http://www.bizworld.nl

mailto: pauline@bizworld.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 232 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.