Waarschijnlijk niet de eerste en ook niet de laatste keer; Maar Connexxion heeft door stakingen geen bussen rijden.
Nu heb ik een café op de Korenmakrt in Arnhem, helemaal leuk; Maar doordat de bussen niet rijden kost me dat bijna 50% omzet op een goede avond! Afgelopen weekend had makkelijk twee keer zo veel kunnen zijn en ik ben geneigd hier boos over te worden; Maar de echte vraag is natuurlijk: Wat moet ik doen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Jeroen van Dam
Jeroen van Dam
Hallo!
Waarschijnlijk niet de eerste en ook niet de laatste keer; Maar Connexxion heeft door stakingen geen bussen rijden.
Nu heb ik een café op de Korenmakrt in Arnhem, helemaal leuk; Maar doordat de bussen niet rijden kost me dat bijna 50% omzet op een goede avond! Afgelopen weekend had makkelijk twee keer zo veel kunnen zijn en ik ben geneigd hier boos over te worden; Maar de echte vraag is natuurlijk: Wat moet ik doen?
Alvast bedankt!
Jeroen van Dam
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/15837-staking-connexxion/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
40 antwoorden op deze vraag