Het centrale topic voor melden bugs op Higherlevel.nl

Aanbevolen berichten

De "bug" lijkt nog niet verholpen. Bij mij werkt het rangschikken van zoekresultaten op datum nog steeds niet?!?

 

Wat is daar dan zo erg aan? Dat is toch geen kritische factor voor gebruik van dit forum? Misschien kun je wat met rss...

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie

Zoekfunctie op datum; ik vind die functie nuttig en gebruik deze ook. Met als doel te kijken of er recent nog een onderwerp is voorbij gekomen binnen mijn "vakgebied", zodat ik daar nog op kan reageren. Ik kan bijvoorbeeld niet altijd aan de titels van de topics zien over welke branche het gaat, dat lukt wel als ik op trefwoorden zoek.

 

Link naar reactie

Zo te zien heeft het te maken met het extra tabblad dat vannacht/vanochtend is ingevoegd met het IM van Fred Wiersma

 

hierdoor schuift in jouw geval een menuitem door naar de volgende regel en overlapt een ander menu-item

 

Ik had het gisteren al en toen stond die tab er nog niet bij. Het heeft inderdaad wel te maken met te weinig ruimte.

Probeer maar eens CTRL met + en - (in- en uitzoomen).

Link naar reactie

Nu kun je als je in iemand's profiel kijkt, de laatste 10, 20 of 30 berichten of topicstarts bekijken.

 

Ik zou graag de keuze hebben de laatste 50, 100 en 250 topicstarts ook te kunnen zien. Ik zoek mijn eigen topics vaak terug via deze methode, en over een tijdje zullen mijn topics de 30 wel passeren, en voor andere mensen is dit al het geval.

Link naar reactie

Sinds vandaag onthoudt HL (in home, in FF) niet welke instelling je hier had gekozen als je niet ingelogd staat:

 

De 10/20/40/80/150/250 meest recente onderwerpen op Higherlevel.nl

 

Ik heb hem op een hoger aantal gezet, maar telkens als ik terugnavigeer naar Home, schiet hij terug naar 20 (wanneer ik dus niet ingelogd ben).

Link naar reactie

Kan er niet een tabblad gemaakt worden met "Vraag en Aanbod " ? Het lijkt me nu echt een ondergeschoven "kindje". Ik plaats niet vaak, maar wanneer wél, heeft het eigenlijk geen enkel nut. Volgens mij kijken er bijna geen mensen op.

 

Een mail vermelding naar de leden zou ook mooi zijn : "Er is een vraag / aanbod geplaatst op Higher Level. Klik hier..."

 

Groet, Marcel

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 179 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.