Na dit jaar mijn studie (CIOS) te hebben afgerond kwam voor mij de eeuwige vraag; wat wil je met je leven.
Ik heb zelf een sportachtergrond (en opleiding), waarbij ik eigenlijk altijd extreme sporten heb gedaan zoals skateboarden, snowboarden, surfen etc.
Al jaren heb ik de droom om iets voor mezelf te beginnen.
Nu heb ik dus ook de keuze gemaakt om de uitdaging aan te gaan en het gewoon te gaan doen.
Maar nu komt de uitdaging;
Ik wil graag een website beginnen om het voor jongeren, die graag extreme sporten beoefenen, makkelijker te maken om met elkaar in contact te komen, Spots te beoordelen, op de hoogte blijven van het nieuws en de agenda.
Alleen heb ik totaal geen verstand van internet (laat staan internetondernemen;))
Maar...nu heb ik iemand die erg goed is met webhosting en webbuilding ;D
Ok nu tijd voor de concrete vragen aan jullie HL experts;
-wat vinden jullie van het idee?
-is het verstandig om deze man bij mijn bedrijf te betrekken of in te huren?
-Wat zijn de grootste valkuilen als ik met iemand dit samen opstart (bijv. meningsverschillen omtrent de website)
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
JohanV85
JohanV85
Beste Higherlevelaars,
Ik zal eerst even iets over mezelf vertellen.
Na dit jaar mijn studie (CIOS) te hebben afgerond kwam voor mij de eeuwige vraag; wat wil je met je leven.
Ik heb zelf een sportachtergrond (en opleiding), waarbij ik eigenlijk altijd extreme sporten heb gedaan zoals skateboarden, snowboarden, surfen etc.
Al jaren heb ik de droom om iets voor mezelf te beginnen.
Nu heb ik dus ook de keuze gemaakt om de uitdaging aan te gaan en het gewoon te gaan doen.
Maar nu komt de uitdaging;
Ik wil graag een website beginnen om het voor jongeren, die graag extreme sporten beoefenen, makkelijker te maken om met elkaar in contact te komen, Spots te beoordelen, op de hoogte blijven van het nieuws en de agenda.
Alleen heb ik totaal geen verstand van internet (laat staan internetondernemen;))
Maar...nu heb ik iemand die erg goed is met webhosting en webbuilding ;D
Ok nu tijd voor de concrete vragen aan jullie HL experts;
-wat vinden jullie van het idee?
-is het verstandig om deze man bij mijn bedrijf te betrekken of in te huren?
-Wat zijn de grootste valkuilen als ik met iemand dit samen opstart (bijv. meningsverschillen omtrent de website)
Alvast heeel erg bedankt voor jullie hulp!
Groetjes Johan
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/16508-website-beginnen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
23 antwoorden op deze vraag