Aanbevolen berichten

En nog één keer (samen...!)

"het zijn de kleine dingen die het doen, die het doen, het zijn de kleine dingen die het doen..."

Thanks Karen (en Christine)...... ;)

Heb m vandaag ook ontvangen ... is een schitterend scheurwerkje geworden en 1 september zal velen nog lang blijven heugen ;D

Dank dank!

(Is per ouderwetse post nog een dankbetuiging onderweg :))

Kees de Kruiff

In Memoriam

:-[ :-[ :-[ Ik wil volgend jaar ook een exemplaar! Ben te laat lid geworden (eind okt 2008) en mis nu al dit lekkers.

Komt er voor 2010 weer eentje en hoe kan ik meedoen?

Het heeft niets met lidmaatschap te maken hoor, je kunt hem gewoon bestellen via ondernemerskalender2009.

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Vol verwachting klopt mijn hart....

Totdat ik mijzelf zwart/wit op 4 december zie staan.... neem ik nog een pepernoot ;)

@Mikky: Als jij kookt kom ik hem graag brengen.

Laat dat nu een hobby van mij zijn. Invitation is on his way !

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Supertof! gisteren ook gekregen, heb hem weg moeten leggen om niet alvast het hele jaar door te lezen. Ik heb familie erop gewezen dat mijn quote op de kalender stond en ik hoorde dat mijn vader direct aan het bestellen geslagen is.

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Gaaf heh !!!!!!!!!

Trouwens... wat ik enorm leuk zal vinden, is als iedereen die in de kalender staat, ook op de verjaardag van Calimero komt ;)

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Ook leuk dat hij staat aangeprezen in het magazine van de KLM, ik ben jalours >;(

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be

Dan is het maar goed dat je morgen komt.

Kan ik je voorstellen aan degene met contacten bij die bladenmaker...

Karen

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Dan is het maar goed dat je morgen komt.

Kan ik je voorstellen aan degene met contacten bij die bladenmaker...

Karen

:-K

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar