Ga naar inhoud

Jij op de Ondernemerskalender 2009?

Geplaatst:

Karen

Hallo allemaal,

Het is een aantal van jullie vast opgevallen dat er sinds kort een quote van de dag op Higher Level staat die afkomstig is uit de Ondernemerskalender 2008. De komende tijd zul je daar ook een aantal uitspraken voorbij zien komen die (oud)HL-ers hier op het forum hebben gedaan.

Gezien het succes van de vorige editie komt er ook voor 2009 weer een speciale scheurkalender voor zelfstandige ondernemers. Op dit moment zijn we bezig met het samenstellen en schrijven van deze Ondernemerskalender 2009. Uiteraard hebben we ook ruimte gereserveerd voor bijdragen van leden/lezers van Higher Level.

Ben jij zelfstandig ondernemer en wil jij volgend jaar een eigen dag op de Ondernemerskalender (waarvan er vast meer worden verkocht dan de 10.000 van dit jaar)?

Mail mij dan uiterlijk 25 september (een persoonlijke mededeling via Higher Level aub!) een uitspraak van jezelf (dus geen bekend gezegde of een Engelse quote van een of andere bekende Amerikaan) van maximaal 20 woorden. Bedenk daarbij dat de meeste ondernemers lekker eigenwijs zijn en dus niet zitten te wachten op adviezen, maar dat we wel humor hebben en van een leuke metafoor en relativeren houden.

Leg even in twee regels uit wat je bedoelt met je uitspraak en/of wanneer je de uitspraak gebruikt. Vat aub ook even in 1 zin samen wat je precies doet en zet je eigen naam en bedrijfsnaam en adresgegevens erbij.

Wij kijken vervolgens of je uitspraak op de kalender past. Haal je de kalender, dan krijg je na verschijning een exemplaar toegestuurd. En dan kom je jezelf in de toekomst ook tegen bij de quote van de dag op HL.

Karen (die alle vrijdagmiddagaanwezigen veel plezier wenst met dit weekend nadenken over een leuke uitspraak)

Aanvulling: De kalender is op maandag 13 oktober naar de drukker gegaan. Je kunt dus niet meer reageren.

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Featured Replies

Geplaatst:

R.I.P. - Fred Wiersma

Vandaag in de bus gevallen. Erg leuk, dank je wel! En ja er zijn wel wat HL'ers te ontdekken ;D

r.i.p. Fred Wiersma | IN MEMORIAM

Geplaatst:

Jeroen Bakker

Hier is hij ook binnen, een mooi pakketje om te ontvangen en nog mooier om open te maken! Ben er erg blij mee, Karen en Jacqueline dankjewel!!

Geplaatst:

Kees de Kruiff - In Memoriam

Heb m vandaag ook ontvangen ... is een schitterend scheurwerkje geworden en 1 september zal velen nog lang blijven heugen ;D

Dank dank!

(Is per ouderwetse post nog een dankbetuiging onderweg :))

Kees de Kruiff

In Memoriam

Geplaatst:

Louise

Yeah! ik heb hem ook ontvangen. Echt super Karen en Jacqueline! :-K

Echt heel leuk om te lezen en gaaf dat ik er in sta.

Geplaatst:

Anoniem56

:-[ :-[ :-[ Ik wil volgend jaar ook een exemplaar! Ben te laat lid geworden (eind okt 2008) en mis nu al dit lekkers.

Komt er voor 2010 weer eentje en hoe kan ik meedoen?

Geplaatst:

Merkava

:-[ :-[ :-[ Ik wil volgend jaar ook een exemplaar! Ben te laat lid geworden (eind okt 2008) en mis nu al dit lekkers.

Komt er voor 2010 weer eentje en hoe kan ik meedoen?

Het heeft niets met lidmaatschap te maken hoor, je kunt hem gewoon bestellen via ondernemerskalender2009.

Geplaatst:

Mikky Vrolijk

Vol verwachting klopt mijn hart....

Totdat ik mijzelf zwart/wit op 4 december zie staan.... neem ik nog een pepernoot ;)

@Mikky: Als jij kookt kom ik hem graag brengen.

Laat dat nu een hobby van mij zijn. Invitation is on his way !

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Geplaatst:

Joost Schravendeel

Supertof! gisteren ook gekregen, heb hem weg moeten leggen om niet alvast het hele jaar door te lezen. Ik heb familie erop gewezen dat mijn quote op de kalender stond en ik hoorde dat mijn vader direct aan het bestellen geslagen is.

Geplaatst:

Dave Penders

Ook is gister bij mij de kalender aangekomen.

Ik moet eerlijk zeggen, het is een hele mooie kalender geworden!

Karen nog bedankt voor het versturen van de kalender, hij heeft ondertussen

al een mooi plekje aan de muur gekregen! :)

Geplaatst:

Iwan van Geelen

Wat had ik vanochtend een mooi cadeau in mijn schoen :-K

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
  • 3 weeks later...
Geplaatst:

Marc Schepper

Van Sinterklaas een ondernemerskalender gehad!

Je komt wel op de wc ;D , maar ja. daar hangt nu nog peter verstraten, je bent een goede opvolger!

Voor hoger opgeleid commercieel personeel neem contact op via

www.profilerecruitment.nl

Geplaatst:

Mikky Vrolijk

Gaaf heh !!!!!!!!!

Trouwens... wat ik enorm leuk zal vinden, is als iedereen die in de kalender staat, ook op de verjaardag van Calimero komt ;)

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Geplaatst:

Iwan van Geelen

Ook leuk dat hij staat aangeprezen in het magazine van de KLM, ik ben jalours >;(

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Geplaatst:

Karen

• Auteur

Dan is het maar goed dat je morgen komt.

Kan ik je voorstellen aan degene met contacten bij die bladenmaker...

Karen

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Geplaatst:

Iwan van Geelen

Dan is het maar goed dat je morgen komt.

Kan ik je voorstellen aan degene met contacten bij die bladenmaker...

Karen

:-K

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.