Calimeromarketing meets Higherlevel op Calimero's verjaardag

Aanbevolen berichten

Ik raad iedereen te komen, Karen verdient dat én het is leuk, nuttig en gezellig.

 

Ik heb voor die middag al drie afspraken staan, maar ga had aan de slag om e.e.a. te verzetten, want ik wil daar gewoon bij zijn. Met haar presentatie Calimeromarketing was Karen één van de sprekers bij de opening van mijn bedrijf in 2005. Nog steeds krijg ik daar positieve reacties over..

 

Gaan dus!

 

PS. nu al wat kunnen verzetten, dus ik kom toch!

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie

Na gisterenavond gezellig met Mikky te hebben genetwerkt heb ik steeds meer zin in dinsdag.

Om te zorgen dat er straks geen hl-ers zijn die spijt hebben van het feit dat ze zichzelf niet vrij konden (of wilden) maken.

 

Nico: Er zijn heeel veel fans van Calimero. En gelukkig ook een aantal van Calimeromarketing. Naast de mensen die zich hier hebben aangemeld voor dinsdag komen er ook nog wat andere leuke en boeiende ondernemers - waaronder bijna alle medemakers van de Ondernemerskalender - en mijn grootste fan.

 

Kena: Ben jij dinsdag jarig? Zo ja, dan bevind je je in goed gezelschap ;D en wens ik je alvast een fijne dag toe.

 

Henri: Ik heb bedacht dat mensen die Calimero's verjaardag mee komen vieren de kalender, de kalenderstandaard en mijn boeken met een leuke verjaardagskorting mogen kopen (hoeft uiteraard niet). De samenvatting van Calimeromarketing (in een eierdop) heb ik in ieder geval bij me, maar of de zevende druk van het boek zelf er dinsdag is weet ik nog steeds niet.

Wat ik wel meebreng is een groot deel van de boekenvoorraad die ik aan mijn webavontuur in Nederlandstalige ondernemersboeken heb overgehouden. Die moet namelijk sowieso worden verplaatst van mijn zolder naar mijn (nieuwe) bedrijfspand, en maandagavond inpakken en woensdag uitpakken is niet veel extra moeite. Dat zijn een stuk of 70 titels waaronder bestsellers als Covey, Blanchard, Trump en Tiggelaar, maar ook boeken over marketing, sales, internet, geld en freelancen. Er is dus ook een piepklein ondernemersboekenwinkeltje aanwezig.

 

Graag tot dinsdag dus.

 

Karen

 

PS: Voor de mensen die er nog over twijfelen of ze kunnen/willen komen: Laat aub uiterlijk maandagochtend even weten of je komt, dan wil ik de lokatie laten weten voor hoeveel mensen ze borrelhappen mogen maken.

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Na gisterenavond gezellig met Mikky te hebben genetwerkt heb ik steeds meer zin in dinsdag.

 

Jaaaaaa.... moeten we ome Frans niet uitnodigen eigenlijk? Misschien dat we het feit dat hij zich overrompeld voelde door ons gisteravond goed kunnen maken met een gebakje ;D

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Wat een geweldige vondst om de verjaardag van Calimero zo te vieren, proficiat! Ben helaas niet van de partij, maar ik sluit me aan bij Edo's advies om zeker te komen wanneer je kunt. In ieder geval ontmoet je dan een inspirerende onderneemster en ongetwijfeld ook vele andere ondernemers die ook ieder een bron van inspiratie kunnen zijn.

 

Geniet ervan aanstaande dinsdag!

 

Ard

Link naar reactie

Dank je Ard,

 

De hapjes zijn inmiddels besteld, inclusief wat extra voor de HL-ers en anderen die via mailtjes hebben aangegeven te proberen om te komen, maar zich (nog) niet hebben aangemeld. Het ziet er nu naar uit dat er een man-vrouw of 30-35 komen. Een gezellig borrelclubje dus met ondernemers en mensen die zich bezighouden met ondernemerschap.

 

Wellicht dat ik nog wat verzin zodat iedereen weet wie iedereen is. Dan kunnen we naast gezellig beppen met bekenden ook contact leggen met onbekenden met wie we iets gemeenschappelijk hebben.

 

Voor de feestvierders. Graag tot morgen. ;D

Voor de niet-borrelaars. Werk ze morgen en veel plezier met je ondernemerschap. ;)

 

Karen

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie

Goh, ben ik dan toch de eerste 'deelnemer' die reageert! ;D (snel hoor, zo'n Porsche, en dan heb ik ook nog even een hamburger opgepikt onderweg!)

 

Karen: heel erg bedankt voor het organiseren van het 'verjaardagsfeestje'! Ik vond het erg leuk om er te zijn en om zo veel onbekenden te ontmoeten, die eigenlijk al bekenden zijn!

En het grappige is: de meeste mensen die ik gesproken heb zijn in het echt precies zoals ik me had voorgesteld aan de hand van het forum! Gezellig, interessant en 'ondernemend'! Top!!!

... doet leuke dingen op internet ...

Link naar reactie

Ja, was erg leuk.

 

Eerst met Karen's broer staan praten, toen kwam ineens en onverwachts een goede vriend de zaal uitlopen en daarna bleek half HigherLevel zich in de zaal te bevinden. Tenminste 10.

 

Gaaf. Er is niets beters dan online mensen offline te ontmoeten: dan zie je ineens wat voor gezicht, stem, geluid en lijf hoort bij de avatar/ naam.

 

Bedankt Karen !

Link naar reactie

Ik vond het een zeer geslaagde meeting.

 

Het was leuk om de alternatieve presentatie aan te horen die Karen deze keer opvoerde.

De netwerkmeeting na afloop van haar presenatie is precies zoals ik dat ook van HL meetings gewend ben.

 

Het mooiste deel begon wat mij betreft pas op het moment toen we met een klein groepje besloten eerst even wat te gaan eten alvorens naar huis te gaan. Nadat ik aan tafel had plaats genomen kregen de gesprekken aan mijn kant van de tafel een psychologisch tintje. Het was een wat ongewone mix van mensen die het tot iets bijzonders maakten. Niet alleen ging het over de eigenschappen van een ondernemer maar ook over de tegenslagen welke een ondernemer te verwerken kan krijgen en de weerslag die dat kan hebben op zijn psyche.

Ongetwijfeld was de aanwezigheid van Down de aanleiding om iets dieper op het onderwerp in te gaan, het was echter niet alleen Down die open over zijn leven sprak, ook andere mensen stelden zich kwetsbaar op door dingen te vertellen die mensen (helaas) veelal voor zichzelf willen of moeten houden. Het was deze diepgang die het voor mij toch wel tot een bijzondere avond maakten.

 

Dat het zo laat werd kwam vooral doordat we maar niet uitgepraat raakten.

Uiteindelijk gingen we rond 12 uur weg, waarschijnlijk te laat voor Ruben voor de laatste trein naar zijn woonplaats.

De knoop was snel doorgehakt en zodoende werd het een kleine rondreis door drie provincies voor ik eindelijk thuis was.

 

 

karen, bedankt !

Link naar reactie

Hallo allemaal,

 

Ook ik ben inmiddels weer bijgekomen en aan het nagenieten van een erg gezellige bijeenkomst gisterenmiddag en avond (zat zelf net voor middernacht in de auto en vreesde inderdaad al dat Nico een nachtelijke toertocht zou gaan maken).

Naast het feit dat ik hier en daar wat moeite had met de HL-ers herkennen. Nico voor Ewout aangezien (waarbij ik slechts ter verdediging kan aanvoeren dat ze allebei een nogal korte haarlengte hebben en het alweer meer dan een jaar geleden was dat ik hen voor het laatst had gezien...), ik wéér even moest nadenken voordat ik Ben herkende (Sorry Ben, dat ik voor de vierde keer moeite had de link te leggen tussen je hl-foto en haar waar mening vrouw jaloers op is), ik niet kon kiezen of de later binnen gekomen hl-er vlak voor mij neus nu Iwan of Ruben was (het bleek de laatste, waarna ik meteen de opmerkingen na de vorige borrel kon plaatsen want die lijkt dus echt niet meer op de foto alhier) en juist Henri zag er heel anders uit dan ik had verwacht. Maar nu ik Henri eenmaal heb gezien en de blik in zijn ogen zagen toen hij over zijn bedrijf/jongensdroom vertelde, kan ik iedereen aanraden naar de komende HL-bijeenkomst in zijn garage te gaan. Over ondernemers met passie gesproken.

En nu heb ik voortaan een echt beeld bij HL-ers als Hans van Nijnatten, Subrosa (ben benieuwd wanneer we alhier plaatjes mogen bewonderen van zijn inspirerende Rozentuin) Highio annex Wigbolt en natuurlijk Down (waarvan ik de indruk had dat hij gisteren veel upmomenten meemaakte en die er in het echie ook heel anders uitziet dan op de foto alhier ;D).

Daarnaast was het leuk een aantal mij bekende HL-ers weer eens te zien en bij te kletsen.

 

Wat ik vooral erg leuk vond was dat er ondernemers/mensen aanwezig waren met verschillende achtergronden en die ik op verschillende manieren ken, en dat die heel makkelijk onderling contacten legden. Gezellig en gemoedelijk.

 

@ Ewout: ik had onze wederzijdse vriend wel vertelt dat jij zou komen, maar jou niet dat hij er ook zou zijn maar wist wel dat je dat leuk zou vinden. ;)

@ Nico: het gesprek aan mijn kant van de tafel was gelukkig ook erg boeiend, maar wat ik heb meegekregen van jullie diepgang toonde mij ook weer eens wat een goeie peer jij toch bent.

 

Wat mij betreft is het mede dankzij de samenwerking met HL en jullie aanwezigheid een leuk feestje geworden. Allemaal enorm bedankt voor jullie komst en voor de - onnodige, maar wel erg gewaardeerde mooie, inspirerende en lekkere - cadeautjes en graag tot een volgende ontmoeting in het echte leven, of gewoon hier op het altijd open hogere leven.

 

Karen

 

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie

Ook ik wil je nog even bedanken voor de inspirerende uurtjes. Uitermate leuke gesprekken gehad waarin je, zoals Henri al opmerkte, bekende tegenkomt die je nog nooit hebt gezien. Gesprekken gingen meteen de diepte in.

 

Dat de wereld uitermate klein is bleek toen je vaders vader (jouw Opa) in dezelfde straat woonde als waar mijn vader geboren en opgegroeid is. Het moeten haast wel goede bekenden van elkaar zijn geweest want mijn Opa was een heel bekende persoonlijkheid in het toenmalige Prinsenbeek.

 

Alle goeds en hopelijk treffen we elkaar eerder dan in een hoger leven. 8)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 102 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.