Waar worden HL berichten gepost??

Aanbevolen berichten

Zelfreflectie ... ;D

 

Ow ja, nee hoor, ik lig gewoon lekker te rotten in mijn nest met een boekje van Geert Mak, dat was volgens mij ook ruim twee jaar geleden dat dat is voorgekomen. Zelfreflectie is veelte vermoeiend.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Alef jij hebt volgens mij helemaal geen zitvlees meer. Wat voor handel zit je dat je constant airmiles aan het sparen bent?

 

:)

 

Voorlopig nog in de IT. We hebben een stukje software geschreven wat veel (en ook heel internationaal) gebruikt wordt. Ik doe veel technische marketing op het moment en loop bij de grotere accounts rond om te vertellen hoe het allemaal wel niet werkt.

 

Inmiddels trouwens de MacBook Air gekocht. Prachtig apparaat!!

Link naar reactie

Dar es Salaam Tanzania. Crappy hotel maar wel met WiFi (very very slow. Het posten van dit bericht duurt ca 5 minuten 8)

 

Het Palm Beach hotel. Geen palmen en al helemaal geen beach, vies klein warm en rumoerig voor 100 dollar per nacht,

 

Maar niet getreurd. Ik zit in Afrika en het is 27 graden ('s nachts)

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Dar es Salaam Tanzania. Crappy hotel maar wel met WiFi (very very slow. Het posten van dit bericht duurt ca 5 minuten 8)

 

Het Palm Beach hotel. Geen palmen en al helemaal geen beach, vies klein warm en rumoerig voor 100 dollar per nacht,

 

Maar niet getreurd. Ik zit in Afrika en het is 27 graden ('s nachts)

Klinkt als een jongensdroom ... roept herinneringen bij mij op aan Daktari.

 

P.S. ook een passende hotelrecensie, ik schrap hem meteen even uit mijn "places-to-be-shortlist"

Link naar reactie

Nairobi hebben we net gehad. Ik zit nu op een terrasje in Kampala, The place to be:-)

 

Achter me een hoop rumoer. Ongeluk gebeurt en werkelijk iedereen bemoeit zich er mee.

 

Kampala is erg groen en so far de moeite waard. Het nachtleven in Entebbe schijndt prima te zijn.

 

Zit in het Fang Fang hotel, een hele oude hut gerund door chinezen crappy maar goedkoop.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Vanuit de Appelwinkel in Miami Beach even kijken of deze Appelfan nu eindelijk een appelfoon gaat kopen.

 

PS Ard; Suggestie voor je lijstje is wat mij betreft:

The Inn at Key West (als het je leuk lijkt om 160 km over 29 piepkleine eilandjes en 42 wat grotere bruggetjes te rijden... En weer terug...)

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie

Niet zo heel exotisch, Parijs.

 

Afgelopen twee dagen met enkele vertegenwoordigers uit andere EU landen gesproken over de mogelijkheden die het oprichten van een belangenvereniging op Europees niveau zou kunnen hebben voor nationale belangenverenigingen..

 

Het leek wel een EU vergadering maar dan in het klein. Dat maakte het ook wel weer heel erg interessant.

Link naar reactie

Het wordt saai, 2,5 week Oost Afrika, KAmpala, Nairobi en DAr es Salaam. Over twee weken Amman in Jordanie en dat lekker drie weken op vakantie in Breukelen. Mijn flying Blue Gold card is al binnen. De Ivory en de Silver heb ik niet eens gehad.

 

Het is wel lachen met die Afrikanen, De hele dag gewerkt in mijn hotel. Om zeven uur opgehaald. Ga je lekker op een terras zitten, wat gegrilde kip en geit op tafel, voordat je het weet zit je er met een man/vrouw of 15. Veel ondernemers die hun verhaal kwijt willen, maar ook vrienden, andere Nederlanders, van alles. Best gezellig. 40 dollar kwijt aan bier en gegrilde beesten. Valt erg mee.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Dan moet ik jullie een leuke, doch ware gebeurtenis vertellen: ik kwam tamelijk moe aan in Port Moresby (voor het eerst) en wachtte op mijn doorverbinding naar Lea. Er stonden hele grote gele borden in de vertrekhal. Heel ongeaccomondeerd ging ik de tekst lezen en begreep alles terwijl het in een soort kleutertaal stond geschreven. Ik realiseerde me, dat dit Papoeaans was. Ik kocht meteen 2 kranten en een boek in het Pisin Motu (de nationale taal van Papoea) en heb op weg naar Lea (20 minuten) deze taal geleerd. Niet moeilijk, omdat het hooguit uit 1000 verbasterde Engelse woorden bestaat Pisin Motu=Pidgin Moresby. In de ene krant "Wantok" (= One Talk) stond een grote afbeelding van Spiderman, die hier Phantom heette, met de tekstballon "Sapos yu kakai plenti pinat yu kamap strong olsem Phantom". Jullie snappen het al "Suppose you eat (kalkai) plenty peanuts you come up strong all same Phantom". Ja hoor, Pjantom was een God, het geweten van de natie en elk huis en hut hing er een afbeedling van hem. De regering gebruikte hem als Postbus 51, Port Moresby. Hier moest dus pinda's gegeten worden, dan werd je zo sterk als Phantom. Na enige tijd nam ook de Engelstalige krant het over, maar daardoor ontbrandde een internationale copyright schandaal. Uiteindelijk viel de regering. Zie je wel wat een enorme macht Phantom had? Hij kon zelfs een regering omverwerpen.

 

Ernaast srond "Namabawan pikini bilong mis kwin..." ook dit kunnen jullie met gemak volgen: Number one child of Mrs Queen=Prins Charles. Boks=koffer, blek=zwart, maar als je denkt dat "blekboks" een zwarte koffer is dan vergis je je. Het is de Philipsontvanger bilong mis kwin.

 

In het vliegtuig aan de achterkant van de stoel voor me was er een sticker, daarop: "sapos ballus (vliegtuig) go bugarup (crash) rausim false tits". Mocht je derhalve bij een crash in de bh van de stewardes willen graaien naar "false tits" dan kun je het beter laten. False tits, zijn false teeth, het kunstgebit - heb je er een, dan moet je het bij een crash uit je mond halen.

 

Mijn broer is mijn "brata", mijn zuster is mijn "susa", maar ik ben de "susa" van mijn zuster en mijn andere zuster is haar "brata". Je snapt het al, het broer en zuster-begrip gaan met het geslacht van de nominativus mee.

 

Ik kon het niet laten, Avé Karel

Link naar reactie

Sinterklaas,

 

Yemen, Sana'a. De kinderen van de Nederlandse kolonie zitten in de tuin van de Nederlandse Amsbassade en verwelkomen Sint Nicolaas. Op de omheinende muren zit een tiental Yemenitische kinderen, ze kijken hun ogen uit. Een hunner roept opgewonden naar zijn vader.

 

Kom gouw kijken de President van Nederland is bezoek. Hij heeft een rode mantel, een gouden staf, een Tsjako op zijn hoofd en hij heeft ook zijn Ethiopische slaaf meegenomen.

 

Ave, Karel

 

Kon ik weer niet laten

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 173 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.