Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ik ben pleite
Ik druk em hier maar neer:
Wat te doen met het mooie weer als je in de winkel staat?!
Zelf ben ik (groot) voorstander van de korte broek, andere vinden het absoluut niet kunnen...
Nu snap ik dat als je in een Jaq garage werkt, met airco om je heen dat het niet echt gepast is om in korte broek te staan, maar waar trek je de grens?
Nu weet ik dat er talloze idioten zijn die in pak lopen...er is ook ooit onderzoek geweest naar dit gedrag en wat bleek: bijna iedereen vond het niks om met warme temperaturen in een pak te lopen, maar omdat iedereen het min of meer van elkaar verwacht dragen ze het pak maar...terwijl iedereen er een hekel aan had...wie houdt wie voor de gek??
of mensen die je voor gek verklaren om met dit weer met lange broek in de winkel te staan...maar het ondertussen wel een beetje van je verwachten.
wat is geaccepteerd en wat niet?
zelf denk ik er sterk aan om een korte broek aan te trekken, dit omdat de klandizie niet de deur plat loopt, ik mezelf niet voor de gek wil houden, het ontiegelijk warm is bij me in de winkel enz. enz.
wat is jullie mening hierover!?