Alleerst zal ik me even voorstellen, Ik ben Roberto 22 jaar.
Ik handel nu sinds een jaar in 2e handse auto's ik doe dit in het zwart.
Op het moment kan ik hier niet van leven maar geven zeer leuke bijverdienste.
Uiteindelijk wil ik hier mijn beroep van maken maar merk dat ik op het moment nog niet genoeg kennis heb op technisch gebied.
Maar ook is het 'nog' moeilijk om de juiste waarde van een auto in te schatten.(dit is het grootste probleem)
Ik volg voor het technische probleem een 3jarige avondopleiding autotechniek.
Maar hoe kan ik leren de dagwaarde van auto's goed in te schatten?
Ben bereid hiervoor een opleiding te volgen of te werken voor 32 uur in de week. (omdat ik ook zo ook nog kan handelen met auto's)
Hier ben ik ook bijna een half jaar intensief naar op zoek geweest maar helaas zonder resultaat.
Ik heb aardig wat geld gespaard en familie wil investeren in mij om 'klein' te kunnen beginnen hiermee, maar denk dat ik zelf nog de nodige kennis mis. En ik op deze manier in de schulden ga komen.
Wat is jullie mening moet ik gewoon beginnen of toch nog even niet
en zoniet wat kan ik dan doen om mij hier goed op voor te bereiden?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
money
money
hallo,
Alleerst zal ik me even voorstellen, Ik ben Roberto 22 jaar.
Ik handel nu sinds een jaar in 2e handse auto's ik doe dit in het zwart.
Op het moment kan ik hier niet van leven maar geven zeer leuke bijverdienste.
Uiteindelijk wil ik hier mijn beroep van maken maar merk dat ik op het moment nog niet genoeg kennis heb op technisch gebied.
Maar ook is het 'nog' moeilijk om de juiste waarde van een auto in te schatten.(dit is het grootste probleem)
Ik volg voor het technische probleem een 3jarige avondopleiding autotechniek.
Maar hoe kan ik leren de dagwaarde van auto's goed in te schatten?
Ben bereid hiervoor een opleiding te volgen of te werken voor 32 uur in de week. (omdat ik ook zo ook nog kan handelen met auto's)
Hier ben ik ook bijna een half jaar intensief naar op zoek geweest maar helaas zonder resultaat.
Ik heb aardig wat geld gespaard en familie wil investeren in mij om 'klein' te kunnen beginnen hiermee, maar denk dat ik zelf nog de nodige kennis mis. En ik op deze manier in de schulden ga komen.
Wat is jullie mening moet ik gewoon beginnen of toch nog even niet
en zoniet wat kan ik dan doen om mij hier goed op voor te bereiden?
alvast vriendelijk bedankt voor de moeite
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/23303-wel-of-niet-starten-met-autohandel/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
49 antwoorden op deze vraag