In opdracht van een bedrijf 8 maanden voorbereiding voor een groot bedrijfsfeest getroffen. Agenda's, notulen, mailverkeer (500x) vergaderingen, planning datum (7 november 2009) en locatiebezoeken. Kortom alles wat nodig is voor een groot evenement waar 1600 gasten verwacht worden. Voorbereidingskosten ca. € 20.000,=
Net voordat een overeenkomst zou worden getekend en alles helder en duidelijk voor alle partijen was, annuleerde de opdrachtgever 6 weken voor aanvang van het event. Ik ontving een brief waarin staat vermeld "dat alles slechts orienterend" was.
Mijn vraag is of iemand weet wat mijn rechten zijn...
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Events
Events
In opdracht van een bedrijf 8 maanden voorbereiding voor een groot bedrijfsfeest getroffen. Agenda's, notulen, mailverkeer (500x) vergaderingen, planning datum (7 november 2009) en locatiebezoeken. Kortom alles wat nodig is voor een groot evenement waar 1600 gasten verwacht worden. Voorbereidingskosten ca. € 20.000,=
Net voordat een overeenkomst zou worden getekend en alles helder en duidelijk voor alle partijen was, annuleerde de opdrachtgever 6 weken voor aanvang van het event. Ik ontving een brief waarin staat vermeld "dat alles slechts orienterend" was.
Mijn vraag is of iemand weet wat mijn rechten zijn...
(Titel verduidelijkt.)
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/24401-werk-al-8-maanden-aan-een-offerte-die-de-klant-nu-cancelt-wat-nu/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
44 antwoorden op deze vraag