Ga naar inhoud

Mijn mooiste moment ooit.

Geplaatst:

Zomaar iemand

Na 3,5 jaar samen en 2,5 samenwonend heb ik mijn vriendin tijdens de vakantie in Noorwegen op een hoge berg met een geweldig uitzicht ten huwelijk gevraagd.

En het mooiste komt nog, want ze heeft JA gezegd!!

Het plan is om over ongeveer een jaar te gaan trouwen. Dus het komende jaar hebben een hoop te organiseren ook met betrekking tot ons huis (staat op naam van mijn vriendin), verantwoordelijkheid en andere dingen die we nog tegen gaan komen.

Featured Replies

Geplaatst:

RedGeo

Gefeliciteerd!

Geplaatst:

henkh

van harte en maak er wat van. Een huwelijk is tenslotte ook een hele onderneming ;D

Geplaatst:

Joost Rietveld

• Moderator

van harte joh! Een koffie op jullie mooiste dag ;)

Fiscaal en juridisch advies en expertise bij bedrijfsoverdrachten en rechtsvormkeuze of -wijziging: DenariusAdvies

Geplaatst:

gast342342

Jasper! Gefeliciteerd en nog vele gelukkige jaren!

Geplaatst:

Jeroen Bakker

Gefeliciteerd Jasper en aanstaande vrouw van Jasper! :)

Veel gelukkige jaren toegewenst!

Geplaatst:

Zomaar iemand

• Auteur

Dank jullie wel allemaal. Vandaag kreeg Adriane haar verlovingsring terug van de juwelier (laten graveren en precies op maat laten maken).

Een heel critisch punt naar me zelf toe. Ik kom er achter dat ik de afgelopen jaren heel slecht heb genetwerkt. Ik ken geen goede cateraars of locaties, tenminste ik heb nooit contact gelegd.

Geplaatst:

member123

Gefeliciteerd!

Een huwelijk is tenslotte ook een hele onderneming

Dan hoop ik dat hij ook een goed ondernemingsplan heeft geschreven inclusief kosten en inkomsten analyse.

Rekening houdende met goede jaren en crisis jaren... ;D

Geplaatst:

Romano Sandee

Gefeliciteerd Jasper!

Geplaatst:

Sander

Gefeliciteerd en alvast veel geluk!

Misschien wel een leuke off-topic: wat is jouw mooiste moment?

Ice76 - The Ice Cream Dealer

Rockin The World

www.ice76.com

Geplaatst:

Jeroen Bakker

Misschien wel een leuke off-topic: wat is jouw mooiste moment?

Kijk eens aan: voor de grootste mooie momenten "Yes !!" - vier je successen hier ! en voor de kleinere De hele kleine yes momenten :)

Geplaatst:

herman van der helm

Jasper, gefeliciteerd!

Geplaatst:

Royco1

Gefeliciteerd Jasper

Geplaatst:

Zomaar iemand

• Auteur

Heel erg bedankt voor felicitaties allemaal. Nooit verwacht dat iemand zou kiezen voor iemand in zo'n risicobranche, met zulke wisselende tijden en inkomsten.

Maar schijnbaar zijn er ook vrouwen die dit juist leuk vinden.

Geplaatst:

Bazzio

blijkbaar heeft ze genoeg 'durfkapitaal' om in jouw 'risico onderneming' te investeren... ;D

gefeliciteerd Jasper!

"zoek het maar uit"

Geplaatst:

Anoniem9876

Volgens mij is het gewoon liefde en daar is een ondernemingsplan niets bij. ;)

Proficiat maak er wat van.

Geplaatst:

Artesis

Ik heb je foto eens bekeken en vraag me af of je zeker weet dat het JA was? ;)

Nee, gefeliciteerd joh.

Het is de moeilijkste en mooiste onderneming die er is!

Als je dagelijks goed investeert is het rendement geweldig :)

Geplaatst:

Kena

Heel erg bedankt voor felicitaties allemaal. Nooit verwacht dat iemand zou kiezen voor iemand in zo'n risicobranche, met zulke wisselende tijden en inkomsten.

Maar schijnbaar zijn er ook vrouwen die dit juist leuk vinden.

Nou Jasper, liefde heeft (over het algemeen) niet zo veel met 'wisselende tijden en inkomsten' te maken ;)

Van harte...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.