• 0

INNOVATIENET on-line

www.innovatienet.nl is online. Dit is de tweede poging van EZ/Syntens om een ondernemersportal op te zetten. Dit keer voor slechts €4,2 mln.

 

Wat vinden jullie? :D, ::) of :'(

 

Groeten,

Nils

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Mmm, misschien is wat zelfonderzoek voor HL ook niet verkeerd. Begrijp me niet verkeer, ben zelf natuurlijk ook actief deelnemer, en dat is niet omdat ik er niets van opsteek.

 

Maar.. Ik heb wel de indruk dat gemiddeld 98% van de 'posts' gedaan wordt door 2% van de actieve leden. Dus ook ons cijfer van 5000 zegt niet zoveel. (natuurlijk zal dit ook gelden voor het innovatieplatform).

 

Daarnaast mag de vraag best gesteld worden hoeveel van die actieve 2% ook daadwerkelijk startende ondernemers zijn. Voor een groot deel zijn we natuurlijk ook gewoon een discussieplatform voor de 'niet meer echt net gestartte ondernemers'.

 

Nogmaals, ik maak met heel veel plezier gebruik van HL en denk dat ik er ook wekelijks nog wel wat van opsteek. Afgezet tegen het innovatieplatform zal de effectiviteit (en ROI) ws ook wel een factor paar honderd hoger liggen. Maar in termen van bereik moeten we ons denk ik ook niet overschatten...

Auto leasen? Eerst bij LeaseVergelijker kijken! | InfoTrade: erkend Adwords Qualified Company

 

Hope is not a strategy!

Link naar reactie
  • 0

Ach, het is soms even lekker om wat te kiften... ::)

 

Maar : ik vind dat Bernd absoluut gelijk heeft . Maar dat brengt mij tot een andere vraag : hoe zijn "we" tot nu toe georganiseerd ?

Ik weet dat Zrski en Kermie een idioot grote hoeveelheid werk voor ons verrichten en verricht hebben. Maar verder : wie beslist wat ?

Mocht het niemand zijn, dan stel ik voor dat we niet bang zijn voor institutionalisering, maar ons realiseren dat we al een instituut zijn.

 

Tuurlijk ben ik het eens met de observatie dat we dus niet moeten ontaarden in een Hierarchisch Factotum, maar hier doen wat we altijd doen : we doen voorstellen en het forum/community gaat hier (niet) mee accoord.

 

Ik ben de komende tijd in staat om meer te doen aan de marketing van HL. En ik wil daar graag tijd aan besteden. Of het nou liefde is of niet. :-*

Link naar reactie
  • 0

Ha Webwolf,

 

Dit forum is in princiepe "van" het ministerie van economische zaken c.q. TechnoPartner. De discussie van wie het forum nu precies is, loopt al vanaf het ontstaan hiervan. Maar omdat het forum geen bestaansrecht heeft zonder mods, experts, partners en gebruikers, kan de "eigenaar"van het forum niet veel doen zonder "implicite goedkeuring" van de forumgemeenschap. Die goedkeuring kan overigen ook pas achteraf gevraagd worden.

 

De "eigenaren" van het forum zijn zo dapper geweest om de "gemeenschap" rond HL haar eigen regels te laten opstellen en die zelf te laten handhaven. EZ heeft bijvoorbeeld nooit ingegrepen, toen haar eigen beleid onder vuur genomen werd. Dat is heel dapper en niet gebruikelijk voor een "overheidsinitiatief".

 

Dus klaarblijkelijk hebben we als "gemeenschap" aardig wat in de melk te brokkelen. Voor mijn gevoel begint HL weer op een dood punt te belanden, waarbij het tijd wordt voor nieuwe acties om "on top" te blijven.

 

Die acties moeten uit de "gemeenschap" zelf komen. Dus schiet maar. Wat gaan we doen om deze "gemeenschap" een nieuwe impuls te geven? Wie biedt zich aan?

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

 

Maar.. Ik heb wel de indruk dat gemiddeld 98% van de 'posts' gedaan wordt door 2% van de actieve leden. Dus ook ons cijfer van 5000 zegt niet zoveel. (natuurlijk zal dit ook gelden voor het innovatieplatform).

 

Daarnaast mag de vraag best gesteld worden hoeveel van die actieve 2% ook daadwerkelijk startende ondernemers zijn. Voor een groot deel zijn we natuurlijk ook gewoon een discussieplatform voor de 'niet meer echt net gestartte ondernemers'.

 

 

Maar juist dat deel: het discussieplatform voor de 'niet meer echt net gestartte ondernemers' lijkt me, naast de expert members, de backbone van HL.

Zelf wel net gestart, en een van de belangrijkste aspecten aan HL is het meelezen van vragen van anderen, vragen waar je misschien zelf nog niet aan toe was gekomen.

 

Op het moment ben ik meer een actieve lezer dan poster... komt mede omdat ik nog meer vragen over ondernemen heb dan antwoorden. Op het moment dat ik zelf meer antwoorden dan vragen zal hebben val ik waarschijnlijk ook in de categorie 'niet meer echt net gestartte ondernemers'. D

 

Daarom zijn juist die discussies tussen de ervaren HL-ers zo interessant: ze gaan over onderwerpen waar ikzelf nog niet veel vanaf weet.... de ervaren HL-ers zijn de etalage, ik ben een van de vele passanten die in de etalage kijkt, maar heeft de etalage enig idee hoveel ze bekeken wordt? ;)

 

Justus

Link naar reactie
  • 0
Dus klaarblijkelijk hebben we als "gemeenschap" aardig wat in de melk te brokkelen. Voor mijn gevoel begint HL weer op een dood punt te belanden, waarbij het tijd wordt voor nieuwe acties om "on top" te blijven.

 

Die acties moeten uit de "gemeenschap" zelf komen. Dus schiet maar. Wat gaan we doen om deze "gemeenschap" een nieuwe impuls te geven? Wie biedt zich aan?

 

Beste Nils,

 

Wat bedoel je precies met het dode punt van HL ?

Ik kom nog niet zo heel lang op dit forum, dus misschien zie ik iets niet wat de oudgedienden wel ervaren ?

 

En aan wat voor acties denk je dan?

zijn er folders ?

Misschien kan ieder dan bij zijn eigen KvK een promotiebezoekje brengen.

Verder bij. Holland Innundatie valt op dat er wel een grote banner hangt, maar er vervolgens nergens een beeldscherm staat. zonde !

Als een deel van de HL'ers af en toe wat kleine hand en spandiensten verricht kom je gezamelijk tot iets heel groots.(willen we dat ?)

B.v. infostand bemannen, een vaste groep komt altijd op beurzen, vaak als bezoeker, maar dan wil vast ook wel effies een uurtje de HL stand bemannen.

Misschien zijn er meer beurzen waar HL zich kan presenteren.

Meestal kun je als vrijwilligersclub die iets te bieden heeft op een beurs wel een gratis plekje krijgen, je voorziet immers in informatie.

 

Ik ben zelf al jaren lid van de wereldfietser, dat is enigzins vergelijkbaar.

Ook een club die nieuwe geintersseerden informeert.

Op de Op Pad beurs staan we dan met een grote roep vrijwilligers.En allemaal een wereldfietser T-shirt

Er zijn ook een aantal lezingen en cursussen door het land die door clubleden in elkaar gedraaid worden en vaak weinig tot niets kosten.

Of regiomeetings zoals bij de NOVU.

 

Zo maar even wat spinsels

 

;)

Link naar reactie
  • 0

ik ben een van de vele passanten die in de etalage kijkt, maar heeft de etalage enig idee hoveel ze bekeken wordt? ;)

 

Ben het wel met je eens. Krijgen misschien niet zoveel feedback van de lezers maar wordt wel veel gelezen.

 

Bovenaan elke draad staat hoe vaak deze bekeken is. Dat is best veel. In elk geval flink meer als de som van het aantal 'bijdragenden' en het aantal posts volgens mij.

Auto leasen? Eerst bij LeaseVergelijker kijken! | InfoTrade: erkend Adwords Qualified Company

 

Hope is not a strategy!

Link naar reactie
  • 0
Beste Nils,

 

Wat bedoel je precies met het dode punt van HL ?

 

Nou ja, ieder initiatief ontwikkeld zich in golven. Je geeft de kar een zet en dan gaat hij rijden. Op een gegeven moment raakt de vaart er uit, en dan geef je hem wéér een zet. Voor mijn gevoel zit HL nu weer op een ontwikkelings top en is het tijd voor een nieuwe impuls. Er zijn een aantal "oude" mods, die het steeds drukker krijgen met hun eigen bedrijf. De vragen worden steeds "technischer", dat is leuk voor de bezoekers (het aantal neemt nog steeds sneller toe) maar minder leuk voor de mods en de experts. Of dit werkelijk belangrijk is weet ik niet. Moet ik nog over nadenken. Misschien is het prima zo.

 

Ik kom nog niet zo heel lang op dit forum, dus misschien zie ik iets niet wat de oudgedienden wel ervaren ?

 

Tja, het is iets dat vooral de oudgedienden ervaren.

 

En aan wat voor acties denk je dan?

 

?? nieuwe mods? I don't know. Wat willen de gebruikers van de toekomst?

 

zijn er folders ?

 

Folders? ::)

 

Misschien kan ieder dan bij zijn eigen KvK een promotiebezoekje brengen.

 

Zoiets ja

 

Verder bij. Holland Innundatie valt op dat er wel een grote banner hangt, maar er vervolgens nergens een beeldscherm staat. zonde !

 

Holland Innudatie ???

 

Als een deel van de HL'ers af en toe wat kleine hand en spandiensten verricht kom je gezamelijk tot iets heel groots.(willen we dat ?)

B.v. infostand bemannen, een vaste groep komt altijd op beurzen, vaak als bezoeker, maar dan wil vast ook wel effies een uurtje de HL stand bemannen. Misschien zijn er meer beurzen waar HL zich kan presenteren.

Meestal kun je als vrijwilligersclub die iets te bieden heeft op een beurs wel een gratis plekje krijgen, je voorziet immers in informatie.

 

Ja, dat zijn zaken die prima zijn. Moet iedereen wél willen!

 

Ik ben zelf al jaren lid van de wereldfietser, dat is enigzins vergelijkbaar.

Ook een club die nieuwe geintersseerden informeert.

Op de Op Pad beurs staan we dan met een grote roep vrijwilligers.En allemaal een wereldfietser T-shirt

Er zijn ook een aantal lezingen en cursussen door het land die door clubleden in elkaar gedraaid worden en vaak weinig tot niets kosten.

Of regiomeetings zoals bij de NOVU.Zo maar even wat spinsels

 

Prima Idee, HL T-shirts kosten geen biet, lekker met z'n allen profileren op feestjes van anderen ;) Moderne vorm van "gate crashing/guerila marketing" Ook goed voor de community vorming rondom HL

 

;)

 

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

Beste Nils,

 

Wat bedoel je precies met het dode punt van HL ?

 

Nou ja, ieder initiatief ontwikkeld zich in golven. Je geeft de kar een zet en dan gaat hij rijden. Op een gegeven moment raakt de vaart er uit, en dan geef je hem wéér een zet. Voor mijn gevoel zit HL nu weer op een ontwikkelings top en is het tijd voor een nieuwe impuls. Er zijn een aantal "oude" mods, die het steeds drukker krijgen met hun eigen bedrijf. De vragen worden steeds "technischer", dat is leuk voor de bezoekers (het aantal neemt nog steeds sneller toe) maar minder leuk voor de mods en de experts. Of dit werkelijk belangrijk is weet ik niet. Moet ik nog over nadenken. Misschien is het prima zo.

 

zijn er folders ?

 

Folders? ::)

 

Gewoon een flyertje of zo voor in de standaard bij de KvK

 

Verder bij. Holland Innundatie valt op dat er wel een grote banner hangt, maar er vervolgens nergens een beeldscherm staat. zonde !

 

Holland Innudatie ???

 

Geintje, Holland Innovatie

 

Als een deel van de HL'ers af en toe wat kleine hand en spandiensten verricht kom je gezamelijk tot iets heel groots.(willen we dat ?)

B.v. infostand bemannen, een vaste groep komt altijd op beurzen, vaak als bezoeker, maar dan wil vast ook wel effies een uurtje de HL stand bemannen. Misschien zijn er meer beurzen waar HL zich kan presenteren.

Meestal kun je als vrijwilligersclub die iets te bieden heeft op een beurs wel een gratis plekje krijgen, je voorziet immers in informatie.

 

Ja, dat zijn zaken die prima zijn. Moet iedereen wél willen!

 

Er is altijd een groep mensen bereid iets te doen, alleen als je niets vraagt kunnen "wij" niks doen

 

Of regiomeetings zoals bij de NOVU.Zo maar even wat spinsels

 

Prima Idee, HL T-shirts kosten geen biet, lekker met z'n allen profileren op feestjes van anderen ;) Moderne vorm van "gate crashing/guerila marketing" Ook goed voor de community vorming rondom HL

 

Een baseballcap met logo (en nickname) tegen geringe vergoeding.

 

Regiomeeting ga ik in ieder geval doen zodra mijn werkplaats/kantoor zover klaar is dat ik er bezoek durf te ontvangen.

Één keer per halfkaar of zo op vrijdagmiddag met een thema, maar goed dat is nu nog toekomstmuziek

Link naar reactie
  • 0

Ha Merkava,

 

Jouw idee van "Gate Crashing" met HL Cap of T-shirt vind ik TOP. Eenvoudig en doeltreffend. Een prima manier om meer mensen bij de HL promotie te betrekken. Ik neem aan dat de "eigenaren" van HL mee lezen. Eens zien hoe ze hier op reageren.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

ik zou er niet al te zeker van zijn dat de "eigenaren" meelezen. mij lijkt de aangewezen weg een kant-en-klaar voorstel te maken en dat aan de ambtenaren bij Senter (Drs. M.F. Stutterheim p/a Senter) te zenden of toe te lichten. Mij lijken de benodigde investeringen gering, waardoor de kans dat Senter het wil betalen echt wel aanwezig is. Idee?

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie
  • 0

Nils, als je het mij vraagt is het simpel :

 

Wij voegen de woorden hier toe.

Wij zijn dus HL

Wij zijn dus de eigenaren.

 

Zoals altijd heb je daarbinnen mensen die zich veel actiever opstellen dan anderen. Die hebben dus altijd een grotere say dan anderen. En ja, iemand die HL financiert mag zich ook tot de eigenaren rekenen ;^))

 

Het idee van Merkava is uitstekend. En dit is ook precies een van de eerst initatieven die je bij andere sites ook ziet : bijv. www.blogger.com.

 

Goed daar gaan we : het idee I :

1. Een van de HL-ers (gaan we er een designwedstrijd van maken ?) ontwerpt een simpel, gaaf T-shirt.

2. HL-ers kunnen dmv van voorinschrijving hun interesse kenbaar maken. Dit geeft de mogelijkheid om volumekorting te vragen aan de shirt-makers.

3. Bij genoeg animo kunnen we het hele verhaal financieren zonder iemand om subsidie of wat dan ook te vragen.

4. Presto : je hebt vanaf dat moment je eigen Promotieinstrument in handen.

 

Maar misschien is dit weer een staaltje van mijn kwaal : enthousiasme.

Hoeveel mensen zitten er eigenlijk in de "binnenste cirkel" = meest enthousiaste mensen van HL eigenlijk ? Dat is nl. vaak een indicatie hoe goed dingen georganiseerd kunnen worden daarbuiten.

 

Ander idee : als zovele clubs "networking" events kunnen houden, waarom kunnen we dat dan ook niet ? Offline & online werken dan samen. En de ervaring leert : het offline deel heeft elke gezonde community nodig.

 

Voor beide ideeen wil ik mij inzetten.

 

Okay, dit was mijn teen in het badwater. Ben benieuwd naar jullie reacties.

Link naar reactie
  • 0

Ha Ewout,

 

Ja je hebt gelijk. Wij "zijn" HL. Die T-Shirts, dat kunnen we inderdaad ook zelf. Design moet geen probleem zijn.

 

Wat betreft off-line netwerk events, lijkt het me zinvoller om met een T-shit aan naar andere events te gaan, dan sla je twee vliegen in 1 klap. De off-line events van HL waren tot op heden een beetje stilletjes. Iedereen heeft het druk.

 

OK, wie bedenkt er iets voor op een T-Shirt?

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

Wat zijn communities toch onwijs gaaf. Het nadeel is dat pappa niet zo community minded is als hij zegt. Nee, ik zeg niet dat pappa niet van ons houdt, maar pappa is een beetje bang voor het onbekende.

Pappa (sorry kon niet bedenken hoe ik er ook een mamma metafoor in kon hangen, dus pappa is dubbel speciaal) is de reden dat HL is ontstaan maar pappa begrijpt die jongerwetse dingen niet allemaal zo goed.

 

Ik denk dat het idee om zelf op onze kamer deze t-shirts te designen, te laten drukken, te verkopen (tegen kostprijs) en te promoten een zeer goede publiciteits actie zou zijn. Tevens zou het een mooi signaal naar pappa en de rest van de familie zijn dat we het hier over een levende massa aan zeer enthousiaste leden hebben welke aandacht verdienen.

 

Met andere woorden, ik vind het een top idee en koop 3 t-shirts! Kent er iemand een printclub die gesponsord de T's wil drukken? Kent er iemand een club die gesponsord de T's kan leveren? If so, dan kunnen we alle inkomsten in een HL-leden potje proppen voor acties....

 

 

Qua de andere punten:

 

De kosten van innovatienet? Idioot, niks anders over te zeggen.

 

Dat we meer lezers hebben dan schrijvers? Dat is normaal in communities, in een community van ondernemers is dit helemaal te verwachten. De meeste leden zijn opzoek naar een quick fix en zij zijn afhankelijk van de harde kern (een normale verdeling is 10% actief 90% lezers).

 

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie
  • 0

Gaan we er niet al teveel uit zien als een protesterende vakbond in zulke shirts?

;D

 

Ik ben helemaal voor, trouwens.

 

Ik denk dat het ook handig en very guerrilla is om wat online dingen te verzinnen.

Zoals Blogger bij z'n blogs zet "I power blogger" (dus perceptie-omkering) kan zoiets ook een idee zijn voor op de sites van de communityleden.

"Ik ben een bouwsteen van Higherlevel.nl", ofzo...

"Ik ben ondernemend op Higherlevel.nl".

 

Is HL niet interessant genoeg voor een boekje over communities, ondernemerschap en innovatie?

::)

 

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Kunnen we dat dappere mannetje van Adré Booreiland er niet op zetten? Stappend over de globe?

Hmm, dat dappere mannetje heeft verdacht veel van een kruising tussen Jan Peter Balkenende, Calimero en Bob de Bouwer. En met deze metafoor is gelijk de draad tot zover samengevat. De overheid, een haat-liefde verhouding. Zij wordt bedankt voor haar injectie in HL, maar verguisd vanwege het feit dat ze tegelijkertijd vreemd gaat met een groen blaadje. Een deel van HL die navelstarend afvraagt wat zij verkeerd doet en roept dat het allemaal niet eerlijk is. Een ander deel die met praktische ingrepen het probleem wil oplossen.

 

Cijfers zeggen mij in dit verband geen donder. 1100, 5000 of 100000. Wat zegt dit nu eigenlijk over de bijdrage die een portaal levert aan innovatie. Het zijn niet meer dan geregistreerde gebruikers, waarbij met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid veronderstelt mag worden dat beide portals een dubbeltelling kennen.

 

Actief lid, passief lid, so what! Een ieder levert zijn bijdrage. Laten we vooral daarmee doorgaan en van elkaar leren. Dat maakt HL leuk en houdt haar dynamisch. Een beetje meer exposure kan misschien geen kwaad, maar als het om geregistreerde leden gaat is er een veel eenvoudigere methode. Laat ieder lid maar drie nieuwe leden aanbrengen. Volgens mij gaat het hier echter nog steeds om kwaliteit en niet om door middel van een Veronica actie de A status in Innovatieportalland te behalen.

jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |

Link naar reactie
  • 0

T-shirt actie lijkt mij erg leuk voor een evenemenet welke wij moeten selecteren.

Nieuwjaarsreceptie van EZ?

Feestje van Innovatienet?

Innovatieplatform meeting?

 

zo'n feestje waar toch al veel HL leden zijn en daar gewoon verschijnen met een shirt aan waardoor iedere ambtenaar en andere betrokkenen denkt: die ken ik toch ergens anders van? hoe zit dat nu?

lijkt mij een leuke actie.............

 

Verder een paar online acties:

 

eentje die mij aardig lijkt is om in een bepaalde periode (zeg de maand januari) allemaal onder aan al onze mails dezelfde tekst te zetten:

 

Ik bouw aan Higherlevel of zoiets

 

Als alle 500 actieve leden dat doen in een maand en uitgaande van 200 mailtrje sper maand aan verschillende bedrijven of geadresseerden berei je toch 10000 bedrijven/instellingen met deze boodschap.

Na een maand kan die er dan weer af.

 

Simpel en leuk!

 

 

drs. Bernd W. Mintjes

Maxwell Group (van idee naar onderneming)

 

Kapitaaltrein bijeenkomsten over risicokapitaal

Link naar reactie
  • 0

Okay dan. Daar gaan we :

 

Ik stel voor dat we (mede door de eindejaars) onszelf 3 weken de tijd geven voor het uitkiezen van een design. Die van De Witte is #1.

Vervolgens gooien we de ontwerpen in 1 item en dan kunnen alle leden van HL er tijdens 1 week op stemmen. Meeste stemmen geldt.

 

Tegelijkertijd verzamelen we de mogelijke Shirt-makers. Ik ben er nog niet uit : lange mouwen, korte mouwen; zwart/blauw of wat dan ook. Op dit moment is het safe om uit te gaan van een bestelling van 100-250 shirts. (Als eerste oplage dan ::) ). Laten we de resultaten van zoektochten naar de leveranciers hier ook online zetten, dan kunnen we (in kleiner verband) beslissen wie de leverancier wordt.

 

Graag jullie reactie waarom wel / niet.

 

Heb al een site gezien waardoor je met een sponsor er op (Bavaria o.a.) een reductie krijgt van de prijs per shirt. Vinden jullie dit bezwaarlijk ?

Link naar reactie
  • 0

Ik heb een Higeher level button op mijn sites staan, het is alleen niet zo'n mooie. Als één van jullie nou een mooi buttontje maakt met "I power HL" (bij voorkeur 31x88 pixels, dan zet ik dat om mijn sites. By the way, ik heb HL al in de signature van al mijn emails staan en ik besteeds regelmatig aandacht aan de "leuke" topics van HL in mijn nieuwsbrief (3000 leden). De site www.technostart.nl draait zelf in hoofdzaak op content van HL (is wél van te voren afgesproken). Ik raad iedereen aan, die daartoe in de gelegenheid is, reclame te maken voor HL. Het is leuk, kost niks en het wordt best gewaardeerd dat je mensen doorstuurd naar HL.

 

Groeten,

Nils

 

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 206 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.