Ik ben me momenteel aan het orienteren op een webshop die ik op korte termijn wil laten maken. Best nog lastig vind ik. Ik heb een bepaalde stijl in gedachten die ik bij Nlse designers nog niet echt ben tegengekomen. Bij designer in de VS zie ik er veel meer die me enorm aanspreken. Nu zat ik te denken om het design dan maar gewoon in de VS te laten ontwerpen, verstandig of niet doen?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
polkadotje
polkadotje
Ik ben me momenteel aan het orienteren op een webshop die ik op korte termijn wil laten maken. Best nog lastig vind ik. Ik heb een bepaalde stijl in gedachten die ik bij Nlse designers nog niet echt ben tegengekomen. Bij designer in de VS zie ik er veel meer die me enorm aanspreken. Nu zat ik te denken om het design dan maar gewoon in de VS te laten ontwerpen, verstandig of niet doen?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/28812-webshop-laten-maken-in-de-vs-goed-idee-of-juist-niet/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
19 antwoorden op deze vraag