Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Ard-Sc
Tot mijn groeiend geluk woon ik sinds enkele weken in het wingewest van de firma Saturn. Aangezien ze pas 8 winkels hebben in Nederland even ter verduidelijking: dit is een zusterbedrijf van de MediaMarkt ("ik ben toch niet gek").
Zo'n feestelijke opening betekent een tsunami van folders en advertenties omdat ze een A1-locatie in mijn geheugen willen krijgen.
Vandaag las ik die advertentie dus maar eens goed. De eerste kreet die ik tegenkom: "Goedkoop is Gaaf". Mwah, geen prijswinnaar maar daar valt mee te leven zal de Saturn-directie hebben gedacht toen ze hem uitkozen. Vervolgens kom ik op het eind de volgende slogan tegen: "Gierig maakt gelukkig".
Yikes! Als we dat reclamebureau loslaten op Engelse automobielen dan krijgen we: Jaguar ... voor de veeleisende vrek!
Uw online yoga magazijn ...
Poweryoga: Meer dan een goed voornemen
Inspiratie