Adverteren op Higherlevel

Aanbevolen berichten

meestal zijn mijn antwoorden niet zo kort. Maar laten we het gewoon niet doen.

 

De overheid geeft genoeg om dit forum goed te laten functioneren. Mocht dit op een gegeven moment niet meer zo zijn, dan heeft Higherlevel een heel effectieve methode om dit op te lossen. De methode is geheim en voor zover ik weet kan alleen Mikky dit uitvoeren. Wat zij dan ook met alle plezier doet.

 

Denk maar eens aan de jaarlijkse bijeenkomst, kom met een goed plan en zorg voor genoeg animo en Mikky zorgt dat het financieel geregeld. Ik verwacht dat ze dit ook kan wanneer men een etentje wil hebben met de moderators.

 

Mocht ik het helemaal mis hebben dan nodig ik haar en de moderators hierbij van harte uit om bij mij te komen eten.

 

edit: Mijn antwoord is bij nader inzien toch niet heel kort.

Link naar reactie

Ik heb liever 'gewoon' duidelijke reklame dan een vage advertorial. Natuurlijk is het na drie regels al duidelijk dat een advertorial gewoon een verborgen advertentie is, maar bij een 'gewone' advertentie zie ik vóór die drie regels al dat ik het niet wil lezen (of wèl, want een leuke reklame = ..... leuk).

 

Als er fondsen nodig zijn voor een forum, prima! Voor niets gaat de zon op. Maar aub geen advertorials (die ik beschouw als de koude aquisitie telefoontjes, maar dan zonder telefoon).

http://serverwizards.nl --> servermanagement en internetfaciliteiten.
Link naar reactie

is wel een bestaand concept, op een bepaald internationaal adult forum is het heel normaal dat je je signature ruimte kan verhuren aan andeer commerciele partijen voor textlinks of banners.

Wat dat opleverd hangt weer af van hoeveel je post maar ook van in welke sub forums en hoe goed je bijdragen zijn.

Link naar reactie

Volgens mij als je wilt adverteren moet je geen site van /voor ondernemers zoeken maar van consumenten. Daar vallen ondernemers ook onder.

 

Meer verstand van verzekeren? Als je op ondernemers mikt, wil je niet extra betalen voor bereik waar je niks aan hebt. Banners worden doorgaans afgerekend op bereik, dus als B2Ber adverteren op consumentensites is water naar de zee dragen.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

Adverteren op HL zou alleen zin hebben voor bedrijven die mikken op de meer theoretisch georiënteerde bedrijven, zoals adviseurs, productontwikkelaars en webmensen. De echte fysiek georiënteerde bedrijven zoals bouwbedrijven, garageondernemers, scheepsbouwers, land en tuinbouw mechanisatiebedrijven, industriële bedrijven etc. vindt je hier niet vaak.

Link naar reactie

De echte fysiek georiënteerde bedrijven zoals bouwbedrijven, garageondernemers, scheepsbouwers, land en tuinbouw mechanisatiebedrijven, industriële bedrijven etc. vindt je hier niet vaak.

 

Niet als actief forumlid inderdaad, maar wel als lezend publiek. Daar zitten ook engineers, garageondernemers, industriele bedrijven en land-en tuinbouwmechanisatiebedrijven tussen, en vaker dan je denkt! Alleen scheepsbouwers ben ik nog niet tegengekomen.

 

Maar goed, advertenties op HL zijn vooralsnog niet aan de orde. Goeievraag doet dat bijvoorbeeld wel.

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 155 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.