Spam in je mailbox als zogenaamd HL-bericht van failuv [OFF-Topic]

Aanbevolen berichten

Ter info:

 

Zojuist is er door gebruiker failuv een pm verstuurd aan, naar ik aanneem, diverse HL-ers waaronder ondergetekende

 

Hello Greetings,

My name is Faith, I saw your profile today and became interested in you, i will also like to know you more, and i want you to send an email to my email address so i can give you my picture for you to know whom i am. Here is my email address (failuv_odily@yahoo.co.uk) believe we can move from here!I am waiting for your mail to my email address above.Remember the distance, color or language does not matter but love matters allot in life, Bye for now

Yours,

Faith. (failuv_odily@yahoo.co.uk)

 

Gebruiker is inmiddels toegevoegd aan de banlist. IP-adres was gelocaliseerd in Senegal.

 

Eea kan dus de prullenbak in

Link naar reactie
pff, krijg dagelijks dit soort uitnodigingen, overal op in gaan is gewoon niet te doen..

 

Klopt, ik begin me ondertussen ook af te vragen hoeveel ministers van Sport Nigeria eigenlijk heeft, en waarom ze per sé allemaal (tot nu toe 12 geteld) uitgerekend van MIJN bankrekening gebruik willen maken om 10 miljoen uit het land te sluizen.

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
Klopt, ik begin me ondertussen ook af te vragen hoeveel ministers van Sport Nigeria eigenlijk heeft, en waarom ze per sé allemaal (tot nu toe 12 geteld) uitgerekend van MIJN bankrekening gebruik willen maken om 10 miljoen uit het land te sluizen.

 

ligt waarschijnlijk aan jouw karma ;D

 

waar kan ik een klacht indienen? want ik heb de mail niet gehad. ;) krijg trouwens heel weinig van dat soort mail :)

Link naar reactie

Klopt, ik begin me ondertussen ook af te vragen hoeveel ministers van Sport Nigeria eigenlijk heeft, en waarom ze per sé allemaal (tot nu toe 12 geteld) uitgerekend van MIJN bankrekening gebruik willen maken om 10 miljoen uit het land te sluizen.

 

ligt waarschijnlijk aan jouw karma ;D

 

Dat zal toch niet? Ik heb me laten vertellen dat het karma van Norbert doorgestoken kaart en vriendjespolitiek is ;D ;)

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 148 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.