show je werkplek!

Aanbevolen berichten

@Merkava

 

Waren de vorige bewoners actieve anarchisten, of barsten jullie ramen heel creatief? ;)

 

@Benm

Het zijn/waren creatieve ramen.

Ik zal de andere kapotte ramen ook een bekijken ;D

 

Anarchisme heerst er hier ook wel eens ;)

Maar dat hoort bij innovatie toch?

 

Merkava

Link naar reactie

@'Okidoki':

Waarom zou het mijn werkplek zijn als er staat 'speelkamer'?Daarnaast post ik alleen zaken die echt zijn ondanks dat het de virtuele wereld is.

 

@'De Witte':

zo... doet me denken aan de scene uit een film met actrice Diana Keaton Baby Boom

Opvallend dat je werkgever je zo 'vrij'laat inzake het hebben van een baby op de werkvloer...

 

@'Tremenor':

Goh... beetje improvisatie op de verkeerde manier? Of alvast je toekomstige museum opstelling voor je pc. ;)

 

 

Link naar reactie

@'De Witte':

Opvallend dat je werkgever je zo 'vrij'laat inzake het hebben van een baby op de werkvloer...

 

Werkgever? Werkgever? Dit is toch een ondernemersforum? En bovendien: het is mijn kind niet :P

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
"De Witte" steigerde:

Werkgever? Werkgever? Dit is toch een ondernemersforum? En bovendien: het is mijn kind niet :P

 

rustig...de stal is een stukje verderop.:p

Hoe kan ik raden dat je in het echt zelf de toko runt? Ja sigs en " dit is een ondernemers-forum " ed. zeggen me altijd weinig aangezien ik het www altijd met een korrel zout neem gezien de algemene onbetrouwbaarheid van het web. dus daar heb ik geen houvast aan.

Daarnaast wat is er mis als ik dacht dat je werknemer was? Bedoel nooit werknemer geweest voordat je baas van de toko werd?Elke potentiele werkgever is vroeg of laat ooit werknemer geweest dus gelijk gaan steigeren als iemand je verdenkt dat je werknemer is geweest is helemaal geen schande lijkt mij.

Daarnaast geeft de geplaatste foto met de baby mij eerder een idee van een werkneemster(administratief of wat dan ook) die wat zit klikken achter haar Delletje.

Maar! wel leuk dat je zo zorgzaam bent met een andermans kind :D

Link naar reactie

"De Witte" steigerde:

Werkgever? Werkgever? Dit is toch een ondernemersforum? En bovendien: het is mijn kind niet :P

 

rustig...de stal is een stukje verderop.:p

Hoe kan ik raden dat je in het echt zelf de toko runt? Ja sigs en " dit is een ondernemers-forum " ed. zeggen me altijd weinig aangezien ik het www altijd met een korrel zout neem gezien de algemene onbetrouwbaarheid van het web. dus daar heb ik geen houvast aan.

Daarnaast wat is er mis als ik dacht dat je werknemer was? Bedoel nooit werknemer geweest voordat je baas van de toko werd?Elke potentiele werkgever is vroeg of laat ooit werknemer geweest dus gelijk gaan steigeren als iemand je verdenkt dat je werknemer is geweest is helemaal geen schande lijkt mij.

Daarnaast geeft de geplaatste foto met de baby mij eerder een idee van een werkneemster(administratief of wat dan ook) die wat zit klikken achter haar Delletje.

Maar! wel leuk dat je zo zorgzaam bent met een andermans kind :D

 

No wories mate, mijn verontwaardiging was volstrekst gescherend bedoeld. Tja, lastig hé die intonatie op zo'n forum (alweer gekscherend bedoeld)

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Dit onderwerp maakt zijn plek (Off topic) meer dan waar!

 

Ik vind het trouwens wel leuk om te zien hoe mensen hun werkplek inrichten. Hierbij verbaas ik mij erover dat de zgn. teringzooi nog weinig te zien is geweest. Of ruimt iedereen hier zijn werkplek op voordat de foto gemaakt wordt?

Edwin

Bratpack internetdiensten & internet marketing

www.bratpack.nl

Link naar reactie

Ik heb wel een lekkere werkplek. 3 PC's en een gast plek voor een PC die komt logeren voor onderhoud op een switch (1 monitor en toetsenbord voor allen), lekkere speakertjes voor de ontspannende muziek, telefoon met headset en compleet toetsenbord , wierook brander en Rancilio Silvia (espresso machine) + bonenmaler voor de vers gebrande koffie. Maar ja er ligt ook een berg papier, bordje met de laatste restjes balsamico en asresten van de peuk die net niet op tijd de reis naar de asbak kon afleggen over m'n buro. Moet toch echt even de perfecte dag na de grote schoonmaak zijn voor ik mijn foto's hier post ;D

Link naar reactie
'edwinmeijer83 schreef:

Ik vind het trouwens wel leuk om te zien hoe mensen hun werkplek inrichten. Hierbij verbaas ik mij erover dat de zgn. teringzooi nog weinig te zien is geweest. Of ruimt iedereen hier zijn werkplek op voordat de foto gemaakt wordt?

 

Ik ruim pas als ik wegga de boel op(of orden e.e.a.)

Toen ik mijn foto maakte was niks voor de fotoshoot speciaal neergezet.

Link naar reactie

de oorzaak waarvoor ik onze werkplek nog niet heb laten zien is door de teringzooi. Denk aan een berg papier en rotzooi waar een blond hoofdje boven uit steekt ;D

 

Ik vind dit zo langzamerhand toch een zwak excuus worden, neem een voorbeeld aan Nils. Of zal ik het goede voorbeeld dan maar geven ;D.

 

NB Wij hebben geen vaste werkplekken.

fotokan.thumb.jpg.163170783f87189bc2f4d9d04fe29fc0.jpg

jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 122 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.